środa, 2 maja 2018

☆☆ VICTORIA SCOTT - OGIEŃ I WODA ☆☆

Autor: Victoria Scott
Tytuł: Ogień i woda
Cykl: Ogień i woda
Część: 1
Wydawnictwo: IUVI
Ilość stron: 368
Premiera: 17 czerwca 2015 rok
Opis: W życiu 16-letniej Telli Holloway wszystko jest nie tak. Jej brat jest umierający, a gdy kilkunastu lekarzy nie może ustalić, co mu dolega, rodzice decydują się zamieszkać w „Zapadłej Dziurze w Montanie”, by Cody miał „świeże powietrze”. Tella traci ukochane życie w Bostonie i przyjaciół, rodzice doprowadzają ją do szału, jej brat jest bliski śmierci, a ona – kompletnie bezradna… dopóki nie odbiera tajemniczych instrukcji, jak wystartować w Piekielnym Wyścigu prowadzącym przez dżunglę, pustynię, ocean i góry, by wygrać nagrodę, której Tella rozpaczliwie pragnie: lekarstwo na chorobę brata. 

TROCHĘ O WODNISTO-OGNISTEJ FABULE…

Tella pewnego dnia znajduje małą słuchawkę do ucha. Pojawia się ona zupełnie znikąd i to w jej własnym pokoju! Oczywiście ciekawość wygrywa i postanawia ona sprawdzić jaka wiadomość się na niej znajduje. Początkowo wizja jakiegoś dziwnego wyścigu po lek na nieuleczalną chorobę to dla niej szaleństwo, ale dla cieżko chorego brata postanawia spróbować! Tak właśnie zaczyna się szalona impreza w czterech ekosystemach a wszystko zaczyna się od ognia i wody.

UCZESTNICY WYŚCIGU

Tella to oczywiście główna bohaterka i muszę przyznać, że mimo wieku autorka zrobiła z niej prawdziwą nastolatkę! I to taką, która martwi się tym jak wygląda, zazdrości innym dziewczynom i ze wszystkimi siebie porównuje. A Guy! O matko matko matko! To kolejne ciacho do mojej kolekcji! Tylko się pojawił i od razu moje serce szybciej zabiło! A jaki potem był waleczny i męski podczas wyścigu! Brałabym go! Bohaterów ogólnie było bardzo dużo i nie umiałam wszystkich zapamiętać, ale na pewno wszyscy byli znaczący dla historii. Wiecie kto mi się najbardziej spodobał? Pandory! Czyli takie małe lub duże zwierzaczki, które pomagały swoim właścicielom w wyścigu!

AKCJA, AKCJA, AKCJA!

Ta książka sprawiła, że dostałam prawie zawału i to w takim młodym wieku! Cały czas się coś działo! Fabuła nie stała w miejscu nawet przez moment. Ciągle podgryzałam z nerwów paznokcie i zastanawiałam się jak to wszystko się zakończy! Nigdy nie mogłeś być pewien, że ktoś cię nie zdradzi w najmnej oczekiwanej chwili! Chociaż przyznaję, że w sumie większość tych relacji była przyjacielska i miła :). Fajnie, że nie zabijali się o lek, tylko współpracowali ze sobą żeby przeżyć.

PODSUMOWANIE

Ogień i woda to taka thrillerowa młodzieżowka, która łapie nas za serce i rzuca nami o ścianę. Akcji było tu mnóstwo, postacie też były genialnie wykreowane. Nic dodać nic ująć. Jutro biorę się za drugą część :)). A wy już czytaliście tą książkę?

12 komentarzy:

  1. Świetnie, że książka wywarła na Tobie tak pozytywne wrażenie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam bez bicia, że słyszę o niej po raz pierwszy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam ale chwilowo mam inne więc odpuszczam :) Fajnie, że Tobie tak bardzo się spodobała :)

    Pozdrawiam
    https://zksiazkanakanapie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie czytałam, ale mam w planach tę serię :) Tym bardziej, że tak dobrze wypadł pierwszy tom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam i naprawdę mi się podobała, ale w drugim tomie Tella wznosi się na wyżyny kretynizmu po prostu. Pojęcia nie mam, co się z nią stało, ale nie dało się wytrzymać :/
    A! I okładki mamy piękne, dużo ładniejsze niż oryginalne :D
    Pozdrawiam ciepło :)
    Niekulturalna Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam wiele dobrego o tej serii i prędzej, czy później sięgnę po nią <3

    Pozdrawiam,
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tę książkę na półce, ale nadal po nią nie mogę sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro od razu bierzesz na tapete część drugą, to już nic nie trzeba dodawać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam, ale mam ją na swojej półce. Wygrałam w jakimś konkursie, więc nie spieszy mi się z recenzją, niemniej jednak widzę, że warto się za nią zabrać. Skoro od razu zabierasz się za drugą część, historia musi być warta uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię jak w książce dużo się dzieje i zainteresował mnie ten cykl. Chętnie po niego sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzieś o niej słyszałam i nawet widziałam ale jakoś mnie do niej nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesłodki blog! Zostaję tu na dłużej, zdecydowanie! :D
    Co do książki, pamiętam że wypożyczyłam ją kilka lat temu z wielkimi oczekiwaniami do historii, jednak mnie zawiodła i chyba nawet całej nie zdołałam niestety przeczytać :(

    Pozdrawiam,
    https://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.