wtorek, 21 listopada 2017

❤ ♡ RECENZJA ♡ ❤ BECCA FITZPATRICK - SZEPTEM

OPIS
Czasem zdarza się miłość nie z tego świata. Naprawdę nie z tego świata…
Patch jest tajemniczy i zabójczo przystojny. Nic dziwnego, że szesnastoletnia Nora uległa jego urokowi. Niemal natychmiast w jej życiu zaczęły dziać się rzeczy, których nie da się wytłumaczyć. Chyba że…
Chyba że ktoś wie, że znalazł się w samym środku bitwy. Bitwy, którą od wieków toczą Upadli z Nieśmiertelnymi. O Twoje życie.
Ale cicho sza… Są tajemnice, o których mówi się tylko szeptem.


Dzisiaj chciałabym was zapoznać z ksiazką, którą po prostu kocham! Czy może raczej seria, bo wszystkie cześci są już za mną. Postaram się za bardzo nie spojlerować dlatego pojawi się tylko moja opinia, która będzie dotyczyc pierwszego tomu! Książka oczywiście nazywa się „Szeptem”. Kto o niej nie słyszał? Przyznac się!
Temat wydaje się być oklepany, bo w końcu duzo jest książek o aniołach i to takich seksownych (jak Patch ( ͡° ͜ʖ ͡°)) , ale uwazam że to naprawdę ciekawa książka! Na pewno spodoba się wszystkim nastolatką.
Charakterystyczne dla „Szeptem” jest tajemnica. No i trochę zboczoności, bo Patch zawsze rzuca takimi tekstrami, które nas rozwalają od środka :DD. W ksiazce fajna była też Nora czyli główna bohaterka. Była po prostu zwyczajną nastolatką i to niezwykle autorce wyszło!
Zreszta wszystkie postacie były naprawdę fajne i nie jakieś idealne, bo miały swoje wady. Oprcz Patcha oczywiście, bo ten był przystojny i generalnie wspanialy :D.

Fabuła trzyma w napięciu a szczególnie na samym końcu kiedy tak wiele się dzieje! Podobnie jest z kolejnymi tomami, ale o tym na razie mówić nie będę J zapoznajcie się najpierw z tomem pierwszym! I na koniec… KOCHAM PATCHA ❤❤❤ wy też pokochacie!

AUTOR: BECCA FITZPATRICK
TYTUŁ: SZEPTEM
WYDAWNICTWO: OTWARTE
ILOŚĆ STRON: 328
PREMIERA: 13 STYCZNIA 2010
MOJA OCENA: 10/10

21 komentarzy:

  1. Czytałam to dawno temu i pokochałam całym serduszkiem ♥
    Chyba czas aby powrócić do tej książki :)

    http://laggingbooklover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Po takiej recenzji mam ochotę przeczytać tę książkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka wydaje się być ciekawa, aczkolwiek to nie do końca jest mój gatunek.
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa pozycja, może się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam sentyment do tej serii. Czytałam ja bardzo dawno temu i wtedy byłam zachwycona :) Patch też skradł moją serce ♥
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty wiesz, że tej książki nie lubię. I to pewnie dlatego, że nie jestem juz nastolatką :D.
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
  7. Szeptem czytałam już dawno jednak książka nie za bardzo mnie zachwyciła razem z drugim tomem. Jednak może za jakiś czas zabiorę się za ciąg dalszy, żeby zobaczyć czy dalsze tomy, może jednak mnie zachwycą.
    Pozdrawiam, Tiggerss
    https://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam już dawno, ale miło wspominam ten tom :) Względem innego miałam wysokie oczekiwania a się rozczarowałam :) Cały cykl ma na półce w domu z ulubionymi książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powrót do przeszłości, pamiętam jak dawno temu zaczytywałam się w tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam o tej książce, ale brzmi zachęcająco, szczegolnie, że jestem fanką takiego gatunku;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat tej ksiązki kompletnie nie znam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  12. To jedna z tych serii, którą koniecznie muszę nadrobić! :D

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam naprawdę o tej pozycji, ale teraz jestem jak najbardziej zachęcona! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Książkę czytałam i bardzo pozytywnie ją wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo polubiłam pierwszą część, jednak kolejne części tak bardzo mnie nie pochłonęły. Pomysł wydawał się fajny, interesujący, jednak gdyby autorka bardziej się przyłożyła do samego pisania myślę, że wyszłoby to lepiej :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2017/11/listy-do-utraconej.recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  16. wiele lat temu była moją ulubioną książką! wszystkie części :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Posiadam tą trylogię w swojej biblioteczce, ale jeszcze nie miałam okazji ją czytać. Jednak po Twojej opinii myślę, że warto dać jej szanse.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ogromny sentyment do tej sagi i z chęcią znajdę trochę czasu, aby ją sobie odświeżyć. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.