niedziela, 5 listopada 2017

★ ☽ MOONDRIVE BOOK TAG ☾ ★

Cześć :)). Dzisiaj mamy dla was cos innego od recenzji, bo wiadomo ze człowiek samymi recenzjami nie zyje haha. Wyszukałyśmy w internetach Moondrive book tag. Jesteśmy wielkimi fankami moondriva, dlatego musiałyśmy go zrobić! ZAPRASZAMY!
PS. Dziekujemy http://zznosemwksiazkach.blogspot.com za wymyślenie tego cudownego taga :)).

1. Utożsamiasz się z jakimś książkowym fandomem?
Pomidorka: Oczywisćie! Tym który dotyczy Darow Anioła <3333. Lovam tą serie. No i obowiązkowo potterhed!
Kosteczka: No pewka! Jestem meeega fankom "Igrzysk śmierci" i bez wachania nazywam sie trybutką. O nie moge także zapomnieć o byciu niezgodną czy poterhead!

2. Jaka powieść na pierwszy rzut oka nie robi pozytywnego wrażenia, ale jej wnętrze cię zaskoczyło?
Pomidorka: Hmmmm. Alcatraz kontra bibliotekarze. Kiedy pozyczałam ja od kuzynki myślałam, że będzie to nudna fantastyka. Poza tym okladka pierwszej czesci była niezwykle brzydka, ale humor jest naprawde cudowny!!
Kosteczka: Hmmmm.. Chyba tak miałam z "Zmierzchem" Stephanie Meyer który co rusz jest obrzycany gó.. znaczy sie falą hejtu. Ja też sie nastawiłam na nie ale kiedy zaczełam czytać.. zakochałam sie.*_* Jak widać nie którzy zawsze znajdą sb jakiś powód do hejcenia.

3. Czy jest jakiś książkowy świat do którego mógłbyś bardzo często wracać? Nawet aż 7 razy?
Pomidorka: Rywalki <333333. Wszystko dla Maxona.
Kosteczka: Hmmmm.. Chyba tak miałam z "Zmierzchem" Stephanie Meyer który co rusz jest obrzycany gó.. znaczy sie falą hejtu. Ja też sie nastawiłam na nie ale kiedy zaczełam czytać.. zakochałam sie.*_* Jak widać nie którzy zawsze znajdą sb jakiś powód do hejcenia.

4. Książka, która zapoczątkowała twoją miłość do czytania.
Pomidorka: Harry Potter!! Na poczatku w telewizji potem ksiazki :)) kocham go do tej pory.
Kosteczka: "Naznaczona" PC Cast i Kristyn Cast. Tak sie wciągnełam w tą książke, że jeszcze tego samego dnia leciałam do księgarni po kolejne części bo musiałam- MUSIAŁAM- zaspokoić ( ͡° ͜ʖ ͡°) swoją ciekawość J.

5. W przypadku jakiej książki, podobnie jak Pomarańczowi, czyli dzieci o zdolnościach takich jak postać, udało ci się wkraść do głowy autora i przewidzieć prawie wszystkie wydarzenia?
Pomidorka: Hmmmmm. Kasie West ma takie ksiazki. Podam: "ps. I like you".
Kosteczka: Jeszcze mi sie nic takiego nie zdażyło :o

6. Jaka jest twoja ulubiona okładka?
Pomidorka: Król kier <33333 od razu przyciąga uwage brokatem i błyskiem!
Kosteczka: O jaaaa.. jest ich tak duzio, że aż cieżko wybrać kilkadziesiąt a co dopiero jedną :o Hmmm.. hmmm.. myśle.. myśle.. mózg mi sie przegrzewa.. TAK!!! MAM!!! A co mi tam niech będzie "Dotyk Juli" Taheref Mafi!!!*o*

7. Jaka jest najdłuższa seria, jaką miałeś okazję przeczytać?
Pomidorka: Nie wiem. Może Dary anioła? Harry Potter?
Kosteczka: Dom Nocy PC Cast i Kristin Cast!!! To ma tyle tomów, że o jeżulku Jurku!!! Tylko ma to jedną dobrą strone- miałam sporo cuuudowneeej lektureczki.^^

8. Jaka jest twoja ulubiona książka, w której bohaterowie przeżywają swoje przygody poza kulą ziemską?
Pomidorka: nie lubie takich ksiazek o kosmosie ://
Kosteczka: "Diabolika"!!! Boziu jakie to było cuudowne. Sama chciałam dostać sie do tamtego światka!!! J

9. Jaki jest twój ulubiony pisarz/pisarka?
Pomidorka: Rick Riodan, Kasie West, Kiera Cass i inni :))
Kosteczka: Suzanne Collims, Stephanie Meyer, Veronica Roth, Victoria Scott, PC Cast i Kristyn Cast.. mogłabym wymieniać i wymieniać..

10. Do jakiej książkowej szkoły chciałbyś trafić?
Pomidorka: To chyba oczywiste ze do Hogwartu!!! Kto nie chciałby tam trafić :DD?
Kosteczka: Uhh jak ja chce do tej szkoły co chodzi Zoe Redbird! Chce być przyszła wampirzycą i przebywac wśród tylu mrraśnych facetów.. to znaczy chce sie tam uczyć bo mają fajne zajęcia..

7 komentarzy:

  1. Harry Potter och uwielbiam, a Rywali mnie bardzo zaciekawiły.
    Serdecznie pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to wydawnictwo, a tag jest naprawdę super :)
    Pozdrawiam, Tiggerss
    https://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, Dom Nocy dostałam na 12 czy 13 urodziny od koleżanek. Chyba od razu dwa tomy xD Wtedy lubiłam, obecnie bym kijem nie dotknęła pewnie. Jednak z wiekiem człowiekowi gust literacki trochę się odmienia, chociaż ok. 14-15 lat już się trochę "unormowałam" i bliżej mi było literacko do tego, co jest teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie odpowiedzą na praktycznie każde pytanie byłoby coś związanego z Harrym Potterem :D chociaż pewnie to lekkie oszukiwanie dziewczyny, bo chyba chodziło o to żeby w tagu rzucać tytułami książek wydanych przez Moondrive :D

    booklicity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny tag! Również wybrałabym Hogwart :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie Dom Nocy niestety już zaczął pod koniec nudzić :/

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.