wtorek, 31 października 2017

★♕❤♕ RECENZJA ★♕❤♕ ALEKSANDRA POLAK - KRÓL KIER

 ❤ OPIS 
Nocni Łowcy, Supernatural, Caraval – brzmi znajomo?
Sięgnij po serię Circus Lumos i daj się oczarować!
Alicja jest w ostatniej klasie liceum, do tej pory jej życie przebiegało spokojnie, by nie powiedzieć, że nudno. Jednak los bywa przewrotny, a seria nieprzewidzianych zdarzeń rzuca ją na głęboką wodę magii i miłości. Kiedy poznaje Hadriana z Circus Lumos, wie, że nic nie będzie takie jak dawniej.
Demony atakują waszą duszę, niszczą was od wewnątrz. Budują w ludziach zło i tak zakorzeniają się w świecie. Im więcej w ludziach ciemności, tym ciemniejszy robi się świat. Im bardziej się im poddajecie, tym są silniejsze. Pokonać je można tylko swoją własną światłością. Sercem.

Król kier to książka, która wyszla nie dawno. Pozyczyłam ją od mojej kuzynki Sadisticwriter z bloga Zniewolone trescią, która pozdrawiam bo bardzo nam pomaga :))))). Lovki!
Mamy przed soba prostą młodzieżówke nie będę jednak ukrywać, że bardzo mi się podobała! Dlaczego? Bo ma w sobie wszystko to co najważniejsze dla tego gatunku!! Jest milosc, jest przystojny koles (schrypałabym <33333 to jeden z moich ksiązkowych crashów), jest zwyczajna nastolatka, magia jak z cyrku, demony, łowcy i… wszystko jest takie w stylu Darów anioła! A ja po prostu kocham Dary anioła!! Na dodatek ta cudowna okladka która się tak błyszczy pod światło jakby ją ktoś brokatem obsypał! OMG!

Nie polubiłam tylko Maksa. To taki brzydko mówiąc książkowy gnojek :((. Zatrul zycie mi i bohaterą też. Uwazam ze Alicja od razu powinna z nim zerwać! Ja bym tak zrobila! Tak to wszyscy bohaterowie sa fajni, a szczególnie przyszywana rodzina Hadriana, wszyscy sa tacy magiczni i inni. Nie widzialałm jeszcze tak barwnych bohaterow. Polecam książkę wszystkim nastolatkom bo na pewno się im spodoba. Dla ludzi starszych może być to już troche gorsze. Tak przynajmniej mówiła Sadisticwriter :)). 

AUTOR: ALEKSANDRA POLAK
TYTUŁ: KRÓL KIER
WYDAWNICTWO: CZWARTA STRONA
ILOŚĆ STRON: 360
PREMIERA: 25.10.2017
MOJA OCENA: 9/10

16 komentarzy:

  1. Zdecydowanie jestem za stara na tę książkę.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba książka jest już nie do końca dla mnie jednak może znajdzie się chwila że bedę miała ochotę na tego typu lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wysoka ocena, ale myślę, że sięgnę po nią, żeby się sama przekonać czy jest naprawdę taka wspaniała ;)
    Serdecznie pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka przyciąga mnie jak magnes ale ze względu na mój sędziwy wiek pewnie odpuszczę, bo również słyszałam że 'starszym' czytelnikom może nie podpasować :)

    booklicity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zamiar przeczytać. Śliczny blog, chętnie obserwuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie jestem przekonana do tej powieści, mimo pięknej okładki.

    Pozdrawiam,
    mariadoeseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie wiem czy chcę sięgać po kolejną młodzieżówkę. Będę miała ją na uwadze, jednak nie jestem póki co do niej przekonana :)
    PS. dołączyłam do grona obserwatorów! :)
    PS2. zapraszam także do mnie: aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że książka spodobałaby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zarówno Supernatural jak i Caraval, o których mowa na początku i myślę że jestem w stanie dać tej książce szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ochotę przeczytać "Króla Kier", ale chwilowo muszę odpocząć od młodzieżówek. Za to ta okładka! Cudno! <3
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro tak wysoko oceniasz tą książkę, to chyba się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. To już zdecydowanie nie mój target, ale przyznam, że okładka jest zjawiskowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio ją kupiłam !! ; D Jak widać miałam noska do cuda !! ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam przyjemności zapoznania się z tą książką, ale przypuszczam, że raczej po nią nie sięgnę. :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeczytałam - szału nie ma. Przyjemna lektura na odprężenie, nic poza tym :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.