piątek, 27 października 2017

♛RECENZJA♛ SJ KINCAID - DIABOLIKA

OPIS
Diaboliki nie znają litości.
Diaboliki są silne.
Ich przeznaczeniem jest zabijać w obronie człowieka, dla którego zostały wyhodowane.
Nic więcej się nie liczy.
Wyglądamy jak ludzie. Jesteśmy agresywni, zdolni do bezgranicznego okrucieństwa i absolutnej lojalności. Właśnie dlatego jesteśmy strażnikami zamożnych rodzin.
Służę córce senatora, Sydonii, którą traktuję jak siostrę. Zrobiłabym dla niej wszystko. Teraz, aby ją ochronić, muszę udawać, że nią jestem, zachowując w tajemnicy moje zdolności. Wśród bezwzględnych polityków walczących o władzę w imperium odkryłam w sobie cechę, której zawsze mi odmawiano – człowieczeństwo.
Mam na imię Nemezis i jestem diaboliką. Czy mogę zostać iskrą, która rozbłyśnie w mroku imperium?


RECENZJA
O tej ksiązce było tak głośno, że na prawdę trudno znaleść kogo kolwiek kto jeszcze o niej nie słyszał. Topowi recenzenci trąbili o niej tygodniami a wydawnictwo i jego poboczne funpage powiązane z ich popularnymi seriami (Szeptem czy Wybrani) także odwaliły kawał robotu jeśli chodzi o reklame. I to wszystko spowodowało, że wydałam na "Diabolike" pieniądze przeznaczone na zakup czegoś innego i.. nie żałuje tego! Przepełniona zaskakującymi co krok wątkami, spiskami na EPICKO wysokim poziomie powodującymi nagłe zwroty akcji "Diabolika" dostarczyła mi wiele wspaniałych wrazen. gwiezdne przygody diaboliki idealnie odpędzały ode mnie nude podczas przerw szkolnych! Tak że samo umiejscowienie fabuły w kosmosie i wdrożenie tej całej mega hiper super skomplikowanej technologi okazało się być dobrym posunieciem. A sama Nemezis została wykreowana na z pozoru drapieżną, niewzruszoną i skorą do rozlewu krwi istote (wampiry miały by co pojeść, hihi) a w głębi duszy była delikatną, pełną ciepła i zrozumienia maszyną do zabijana. To brzmi meeega dziwnie ale ta ogromna metamorfoza Nemesis to kolejny smakołyczek w tej książce. Wogóle wielu bohaterów zostało fajnie wykreowanych. Podobał mi sie również delikatny wątek miłosny chociaż, żałowałam że nie rozkwitł znacznie prędzej ale nie ma co marudzić. "Diabolika" to kawał smacznego sci-fi. Takiego chrup- chrup- mlask! Polecam wam tą książke z całego tęczowego serduszka. Aż szkoda, że nie ma kontynuacji bo chciałabym poznać dalsze losy Nemesis i jej ukochanego.

AUTOR: S.J. KINCAID
TYTUŁ: DIABOLIKA
WYDAWNICTWO: MOONDRIVE
ILOŚĆ STRON: 412
PREMIERA: 15.02.2017
MOJA OCENA: 9/10

15 komentarzy:

  1. Mam tę książkę, ale jakiś nam wspólnie nie po drodze:)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam, przeczytałam i... jest dobra. [Diabolika] jest w jakimś stopniu oryginalna, ale również niedopracowana. Autorka miała świetny pomysł, ale niektórymi wątkami wszystko psuła.
    Pozdrawiam.
    BLUSZCZOWE RECENZJE

    OdpowiedzUsuń
  3. Wątek romantyczny też mi się spodobał. Ogólnie książka bardzo dobra :D
    Drugi tom ma swoją premierę jakoś na dniach w Stanach, ale kto wie kiedy pojawi się w Polsce. Mam nadzieję, że nie przyjdzie nam długo czekać.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam Diabolike zaraz po premierze, bardzo spodobała mi sie. Pomysł był bardzo ciekawy, osadzenie fabuły w kosmosie wyjątkowe. Chce wiecej!

    Pozdrawiam,
    mariadoeseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stoi na półce. Otworzyłam, przeczytałam kilka stron, zamknęłam.
    Nie wiem co z nią pocznę, ale spróbuję z nią jeszcze powalczyć, bo sporo pozytywnych recenzji się pojawia i mam nadzieję, że również moje oczekiwania zaspokoi. :d
    Pozdrawiam serdecznie, cass z cozy universe

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą książkę. Stoi na mojej półce.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Planuję, choć ostatnio trafiłam na kilka mniej pochlebnych opinii :D
    Przejrzyj opinię jeszcze raz, wkradło się kilka błędów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna powieść, wspominam ją bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta powieść nie przekonuje mnie do siebie z dwóch powodów: jest na nią zbyt duży hype, a poza tym - akcja ma miejsce w kosmosie. Szumnych powieści unikam, elementów sci-fi nie lubię, zatem nie za bardzo mam czego tutaj szukać.

    Pozdrawiam ciepło,
    S.

    www.nieksiazkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To nie są moje klimaty, ale może kiedyś się na nią skuszę, skoro aż tak Ci się spodobała :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanowię się, lubię s-f, może być ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba będę musiała się zaznajomić z Diaboliką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chcę przeczytać tę książkę! :D
    Buziaki! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi również podobała się powieść :)
    Już nie mogę się doczekać kolejnych części :D
    Pozdrawiam, Tiggerss
    https://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł ciekawy, ale wykonanie - niekoniecznie. Jak dla mnie Diabolika przeszła za szybką przemianę, tak samo jej wybranek. A jeszcze autorka tworzy (lub stworzyła) kolejny tom, który jest całkowicie zbędny... Ale co kto lubi.

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.