poniedziałek, 27 listopada 2017

♛RECENZJA♛ SUZANNE COLLINS - W PIERŚCIENIU OGNIA

OPIS
Każdego roku w państwie Panem na zlecenie Kapitolu telewizja relacjonuje reality show zwane Głodowymi Igrzyskami. Dwudziestu czterech losowo wybranych nastolatków z każdego dystryktu toczy śmiertelną walkę. Ich zwycięzca może być tylko jeden. W "Igrzyskach śmierci" dwójka uczestników Katniss Everdeen i Peeta Mellark udaremnia plany Kapitolu, wymuszając zwycięstwo obojga. Za to zwycięstwo bohaterowie zapłacą cenę, jakiej się nie spodziewają... W drugim tomie trylogii, "W pierścieniu ognia" Katniss i Peeta przygotowują się do odbycia obowiązkowego Tournee Zwycięzców, kiedy dowiadują się o fali zamieszek, do których przyczynił się ich zuchwały czyn. W tle trwają przygotowania do rocznicowych, 75. Głodowych Igrzysk, które przyniosą bardziej niż zaskakujący obrót spraw... Bo Kapitol jest zły. I Kapitol pragnie zemsty!


RECENZJA

"W pierścieniu ognia" opowiada o dalszych losach Katniss i słynnego chłopca od spalonego chlebka- Peety którym na całe szczęście udało sie przeżyć Głodowe Igrzyska chociaż wygrywała zawsze TYLKO jedna osoba. W tej częsci para nastolatków odbywa obowiązkowe tourne po wszystkich dystryktach gdzie na wierzch wychodzą wspomnienia o tych co niedawno zginęli, przez co moje tęczowe serduszko ZNOWU musiało znosić wielką dawkę bólu.☹ Smutek odchodzi grzecznie na boczek kiedy paskudny Prezydent Snow ogłasza, że w trzecim ćwierćwieczu (który wypadał właśnie na ten rok kiedy Katniss i Peeta powoli powracali do normalnego życia ) wezmą udział zwycięscy poprzednich Głodowych Igrzysk. Czułam sie bardzo ale to baaardzo smutna kiedy Katniss i jej "ukochany" musieli wrócić na kolejną masakryczną arene aby walczyć z najlepszymi. Bałam sie o nich, drżałam tak ze strachu, że moja mama myślała, że jest mi tak zimno i zrobiła mi cieplutką cherbatkę i kazała wejść pod kocyk ale to nie ważne. Wróćmy do strachu. Przecież moje przerażenie jest szybko wytłumaczalne- przecież wzrósł poziom trudności!!! Dalej nie umiałam zrozumieć co ci obrzydliwie bogaci ludzie widzieli w takiej zabawie. Czy naprawde jarało ich zabijanie ludzi??? I teraz jeszcze ten ich udawany smutek, że ukochani przez nich zwycięscy mogą stracić życie.. Tia bo wam uwierze.. Czyste świry.-.- A to jeszcze nie koniec problemów Katniss.
Nasza bohaterka miała jeszcze problemy sercowe których nie rozumiałam. Przecież każda normalna dziewczyna kopła by Peete w pupcie i oddała serduszko Gale'wi!! A Katniss miała między nimi jakieś dylematy.. Typowy trójkąt miłosny ale nie moge na niego narzekać bo uwielbiam to obstawianie kto wkońcu zajmie miejsce u boku dziewczyny a kto zostanie odrzucony.:D
Poznałam również nowych bohaterów w tym słynnego Finnicka który odrazu skradł moje tęczowe serduszko. Także Johanna okazała sie być zaje..cudowna!!! Może nieco wulgarna ale dalej ją ubustwiałam.
Emocje jak na grzybach? No chyba nie!!! Znowu sporo sie działo a moc suprice'ów nie pozwalała mi sie oderwać od książki. Nawet było troszke fajnych śmiesznych scen przez co chichotałam sie jak zakochana nastolatka!!! Chwiluncia.. przecież ja jestem nastolatkom! Niezakochaną w realbym chłopaczku ale nastolatkom, czyli reackja jak najbardziej pasuje! Udana kontynuacja losów Katniss!!! Suzanne Collins ponownie zdobyła moje tęczowe serduszko!!! Oby "Kosogłos mnie nie zawiódł bo inaczej wyrzuce książke przez okienko a ta pofrunie w błotko! Fruu..✈✈✈


AUTOR: SUZANNE COLLINS
TYTUŁ: W PIERŚCIENIU OGNIA
CYKL: IGRZYSKA ŚMIERCI
CZĘŚĆ: 2
WYDAWNICTWO: MEDIA RODZINA
ILOŚĆ STRON: 360
PREMIERA: 12.11.2009
OCENA: 9/10

21 komentarzy:

  1. Drugi tom najbardziej podobał mi się z tej trylogii :)
    Książka naprawdę mega :D
    Pozdrawiam, Tiggerss
    https://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała ta seria dopiero przede mną, ale coraz bardziej chcę ją w końcu przeczytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć lubię całą trylogię, to uważam, że pierwszy tom jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "W pierścieniu ognia" podobała mi się dopiero od momentu wkroczenia na arenę :) Za to "Kosogłos" totalnie mnie wymęczył i bardzo mi się nie podobał ten ostatni tom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo często drugi tom w trylogii jest tym najsłabszym ale wydaje mi się że to nie dotyczy tego przypadku :) Chociaż wielokrotnie słyszałam że ludziom nie podobało się "W pierścieniu ognia" - ja nie narzekam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi Gale nigdy się nie podobał - jakiś taki podejrzany mi się wydawał :) W sumie i sama Katniss nie jest bohaterką, którą można kochać, bo ma trudny charakterek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna jestem zdania, że to najlepsza część trylogii! A "Kosogłos" to dobre zakończenie tej historii, ale pozostawia po sobie pewny niedosyt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Seria, która podobała się mnie i mojej córce, ciekawe zaczytanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam filmy i podobały mi się :) Książki kiedyś zaczęłam, ale koniec końców nie dokończyłam.. Jakoś nie mogłam wkręcić się w sty i fabułę.. Ale nie wykluczam, że kiedyś do nich wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wykluczam, że kiedyś do nich nie wrócę* - wkradł mi się błąd :)

      Usuń
  10. Uwielbiam całą trylogie! Mimo wszystko najbardziej spodobała mi się pierwsza część.

    Pozdrawiam!
    recenzje-zwyklej-czytelniczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zdzierżyłam tylko Igrzyska, potem dałam sobie spokój. No i nie lubię Peety :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To jedna z moich ukochanych serii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Finnick jest CUDOWNY <3
    Kurde, az zachciało mi się powrócić do tej serii, bo jest naprawdę genialna. Niestety "Kosogłos" to najsłabsza część Igrzysk ;/
    Obserwuję!
    Pozdrawiam ciepło :)
    Niekulturalna Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja książki nie czytałam, ale filmy uwielbiam po prostu <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale u was fajnie <3 Będę wpadać
    #Paula
    http://zniewolone-trescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Całą serię czytałam kilka lat temu, ale druga część była chyba najlepsza. :)

    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam, była niezła, ale jak dla mnie pierwszy tom nie do przebicia :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Już dawno temu czytałem całą trylogię, najbardziej podobał mi się pierwszy tom, następnie wydały mi się już przekombinowane. :/ Peety ie znosiłem, w sumie Katniss też mnie denerwowała. Za to resztę postaci polubiłem. :D

    Pozdrawiam jeżowo
    Nikodem z https://zaczytanejeze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tytuł zapisany, teraz tylko trzeba znaleźć czas...

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.