czwartek, 9 listopada 2017

♛RECENZJA♛ KATARZYNA MISZCZUK - JA DIABLICA

OPIS
Gdy dwudziestoletnia Wiktoria zostaje zamordowana, zaczyna nowe życie. Dosłownie. Trafia do piekielnego Los Diablos, gdzie dostaje intratną posadę diablicy. Jej zadaniem jest targowanie się o dusze zmarłych, czyli potencjalnych nowych obywateli Piekła. Jednak Wiktoria nie potrafi pogodzić się ze swoją przedwczesną śmiercią, dlatego ciągle wraca na ziemię. Postanawia też zawalczyć o miłość swojego życia i... wybrać między przystojnym diabłem Belethem a śmiertelnikiem Piotrem. Ja, diablica to wybuchowa mieszanka dwóch rzeczywistości - ziemskiej i piekielnej; to również korowód barwnych postaci, takich jak neurotyczna Śmierć, narcystyczna Kleopatra (tak, TA Kleopatra) czy diaboliczny Azazel, którego plan przewiduje zdobycie władzy nad całym światem piekielno-niebiańskim.


RECENZJA
"Ja, diablica" to moje pierwsze spotkanie z twórczością Katarzyny Berniki Miszczuk i musze przyznać, że ani przez chwile nie żałowałam, że sięgnełam po tą książkę. Zbzikowana, pełna absurdów historia Wiktorii i jej piekielnych druhów wsysa w ekspresowym tempie a ogrom niespodziewanych zwrotów akcji powoduje, że nie ma mowy o znurzeniu! Oprócz tego mogłam także liczyć na genialne poczucie humoru. Przez niektóre dialogi dusiłam sie ze śmiechu bo nie potrafiłam złapać oddechu! Prawdziwym mistrzem rozśmieszania mnie został wspaniały, prze cudowny Beleth którego schrupałabym bez mrugnienia okiem! Jeżeli to ja byłabym na miejscu Wiktorii to przestałabym rozmyślać o beznadziejnym Piotrusiu i dała sie poderwać temu amantowi już przy pierwszym podejściu. Na prawdę nie potrafiłąm pojąć co tak ją ciągnie do tego człowieka, czym mnie strasznie denerwowała. Poza tą drobną wadą polubiłam ją i z ogromną radością dołączyłabym do jej grona znajomych.
Musze także pochwalić panię Miszczuk za ogrom pracy jaką włożyła w tą książkę. Jej ogrom pomysłów czasami przechodził ludzkie pojęcie ale dzięki temu wszystko nabiera charakteru i wyróżnia się na tle pozostałych ksiązek o tej samej tematyce. Jej wizja Piekła tak mnie przekonuje do siebie, że chyba specjalnie zaczne grzeszyć, aby tam trafić. Tylko dalej jestem zdziwiona, że do tej pory nikt nie przeniósł "Ja diablica" na ekrany kin bo przecież to, co tutaj sie odwala świetnie wyglądało by w filmowej wersji!!! No czemu ja sie pytam??? Dobrze że mogę pocieszyć sie kolejnymi tomami, za które czym prędzej sie zabieram bo ciekawość dalszych losów Wiktorii prawie zżera mnie od środka! Ale na film dalej czekam!!!


Czytaliście? Jak oceniacie "Ja, diablica?" A może macie dopiero w planach???
PS. Pseplasiam za taką dużą nie obecność. Nie stety nauczyciele nie mają dla mnie litości i co rusz męczą mnie kartkówkami albo straszą wywołaniem do odpowiedzi..-/- Czy ten koszmar kiedyś sie skończy??:(

Autor: Katarzyna Berenika Miszczuk
Tytuł: Ja, diablica
Cykl: Wiktoria Biankowska
Część: 1
Wydawnictwo: W.A.B.
Premiera: 6.10.2010
Ocena: 9/10

16 komentarzy:

  1. Sama książka mi się podoba chociaż czasami bohaterowie powieści mnie denerwowali... Nie polubiłam strasznie Piotrka jednak naprawdę dobra powieść :)
    Muszę w końcu sięgnąć po trzeci tom ;)
    Pozdrawiam, Tiggerss
    https://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może przeczytam tę serię :)

    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej serii Miszczuk nie czytałam, ale lubię takie klimaty więc muszę po nią sięgnąć. Lubię książki z humorem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat do tej serii niespecjalnie mnie ciągnie, chociaż gdzieś w tyle głowy świta mi, że chętnie bym się z autorką zapoznała.
    Świetnie, że książka przypadła Ci do gustu, trzymam kciuki za zmniejszenie się nawału pracy.

    Pozdrawiam serdecznie, cass z cozy universe

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej serii, ale od dawna mam ochotę nadrobić zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ugh, nie znoszę tej książki... Irytująca główna bohaterka, irytujący "przystojniacy" oraz poczucie humoru na niskim poziomie... Zawiodłam się, i to bardzo.
    Pozdrawiam. :)
    BLUSZCZOWE RECENZJE

    OdpowiedzUsuń
  7. "Ja diablica" podobała mi się i mile ją wspominam :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo dobrych rzeczy słyszałam o tej serii jak i autorce niestety nie miałam czasu jeszcze nic tej autorki przeczytać, ale chyba muszę to jak najszybciej nadrobić. Pozdrawiam https://ksiazkialeksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uprzedzam - koszmar kartkówkowo-pytaniowy skończy się dopiero na studiach, przykro mi ;)
    Niestety nie czytałam tej serii ale muszę przyznać, że jakoś mnie do niej nie ciągnie wydaje mi się że jestem za stara żeby ją docenić. na wszystko jest miejsce i czas, a mój chyba już minął :)
    (jakoś mrocznie to zabrzmiało :p)

    booklicity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam jeszcze twórczości tej autorki. Książkę ''Ja, diablica'' kojarzę i myślę, że za jakiś czas po nią sięgnę. ;)

    https://czytam-wszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapiszę sobie tytuł i może przy okazji po niego sięgnę...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam tego wcześniej, ale na pewno spróbuję jak wpadnie mi w rączki.
    Bardzo tu kolorowo <3
    MOJA STRONA

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy jestem nieliczną osobą, która nie zachorowała na punkcie tej trylogii? Jak dla mnie pomysł dobry, ale wykonanie niekoniecznie. Wiktoria co rusz mnie irytowała swoją głupotą i wzdychaniem do mężczyzny, który zdawał się jej nie zauważać, a te marne teksty na podryw wychodzące z ust Beletha... Nie, nie i jeszcze raz NIE.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak byłam młodsza, to szalałam na punkcie tej trylogii. Nie potrafiłam się jej nachwalić. Ba - umiałam warczeć na każdego, kto miał odmienne zdanie od mojego, bo jak on tak może obrażać to cudo? Wyczuwam jednak, że gdybym teraz przeczytała te książki, to znalazłabym więcej minusów, niżeli plusów. Już same cytaty wedrujące po sieci mnie odrzucają...

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.