czwartek, 29 marca 2018

❤ KIERA CASS - NASTĘPCZYNI ❤


Autor: Kiera Cass
Tytuł: Następczyni
Cykl: Rywalki
Część: 4
Wydawnictwo: Jaguar
Ilość stron: 360
Premiera: 13 maja 2015 rok
Opis: Dwadzieścia lat temu America Singer wzięła udział w Eliminacjach i zdobyła serce księcia Maxona. Teraz nadszedł czas, by swoje Eliminacje zorganizowała księżniczka Eadlyn. Eadlyn nie oczekuje, że jej Eliminacje będą choć odrobinę przypominać bajkową historię romansu jej rodziców. Jednak gdy rozpoczyna się rywalizacja, dziewczyna odkrywa, iż znalezienie szczęśliwego zakończenia nie jest tak niemożliwe, jak zawsze się spodziewała.


TROCHĘ O FABULE…
Jak już wiecie ostatnio przeczytałam pierwsze tomy Rywalek. Historia Ami i Maxona zamknęła się w trzech tomach. Teraz nadszedł czas na ich córkę, która jest następczynią tronu urodzoną o siedem minut wcześniej niż jej brat bliźniak. Teraz to Eadlyn musi zorganizować eliminacje i wybrać sobie przyszłego męża. Myślicie że jest zadowolona? Haha. Chyba niezadowolenie odziedziczyła po mamusi. Tym razem do zamku trafia zgraja facetów, którzy są nieraz nieokiełznani. Czy Eadlyn sobie poradzi? I czy jej plan, że wszystkich do siebie zniechęci, żeby już po 3 miesiącach zakończyć eliminacje się uda?

KAPRYŚNA KSIĘŻNICZKA I CIACHA JAKICH MAŁO
Część trochę inna niż poprzednie, ale nie zgadzam się z niekktórymi opiniami! To wcale nie jest odgrzewany kotlet! To właśnie bohaterka jest tu nowością. Trochę wkurza i jest bardzo zapatrzona w siebie. Taka chłodna, nieprzyjemna. Ale gdzieś tam pod koniec się zmienia, tak jak zmienia swoje nastawienie do chłopców. Fajna postać mimo wszystko. Nie wiem czemu, ale ja polubiłam. No ale wiadomo, że bardziej polubiłam chłpców. Szczególnie brata Eadlyn. Ahren to taki typowy przystojny książe, ale to co zrobił zniszczyło moje serce pod koniec książki…
Fajny jest też Henri, to taki zagraniczny kucharz, który prawie nie umie mówić po angielsku. Fajny był z nim pomysł. Jest też Kile, który jest synem przyjaciółki Ami. Taki mól książkowy <3 ,a takich trzeba kochać, prawda? Podoba mi się też Hale. Zwyczajny chłopaczek, ale taki dżentelmen. Naprawdę nie mogę się zdecydować w tym tomie, kogo lubię najbardziej z chłpców. Fajnie to zostało wykonane! Postacie na wielki plus. Szczególnie cała rodzina Ami i Maxona. Są tacy uroczy <3333

BYŁO TROCHĘ NUDNO, ALE SIĘ ROZKRĘCIŁO!
No właśnie. Na początku chyba autorka się rozkręcała, bo ciężko się czytało, ale jak już zostali wprowadzeni chłopcy i zaczęła się dziać akcja, to wow, wow, wow. Szczególnie koniec jest taki dobitny! No i fajnie, bo jest tu więcej polityki niż w poprzednich tomach. Nie mogę się po prostu doczekać aż chwycę za ostatni tom serii! Jednocześnie będzie mi naprawdę przykro, że to już koniec… Bo to naprawdę dobra młodzieżowka. I spełnia nasze księżniczkowe marzenia z dzieciństwa!
Osobiście polecam.
Moja Ocena: 9/10

Przy okazji to wesołych świąt i mięciutkich kurczaczków biegających po stole <3333 stukajcie się jajkami i pamiętajcie, żeby uniknąć wody w poniedziałek!

16 komentarzy:

  1. Fajna recenzja, ale to już nie mój target wiekowy.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś Ty, woda w Lany Poniedziałek to szczęście na cały rok - także nie unikaj ;) Również Wesołych Świąt :)

    Pozdrawiam
    http://zksiazkanakanapie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rywalki zdecydowanie nie są dla mnie, poddałam się na Elicie i nie mam zamiaru lecieć dalej :(
    Pozdrawiam i również wesołych Świąt :)
    Niebieskie Iskry

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego typu okładki - one zawsze przykuwają oko. Najważniejsze, że później akcja się rozkręciła i chociaż nie przekonują mnie tego typu książki, to jeśli spotkam tę pozycję w bibliotece to pomyślę poważniej, czy nie chwycić po nią. :D Pozdrawiam i również życzę Wesołych Świąt! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemna okładka, ale treściowo zupełnie nie dla mnie. Niemniej jednak cieszę się, że przypadła Ci do gustu, fajnych chłopców do fangirlowania zawsze za mało;P

    Wesołych świąt!

    Ania z https://ksiazkowe-podroze-w-chmurach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę że dla mojej Bratanicy jak znalazł, zapisuję tytuł!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra młodzieżówka przyda się na chandrę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem już nastolatką, ale książki dla młodzieży lubię. Mam tę serię w planach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś mnie ta seria nie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie nic nie przebije tomu pierwszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi cała seria bardzo się podobała, choć uważam że na Jedynej mogła się zakończyć :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo skrajnych opinii słyszałam o tej książce i pewnie w przyszłości sięgnę po pierwszą część z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tu już raczej nie dla mnie. Poczekam na coś dla starszych czytelników.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie jestem już za stara na tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że książka Cię nie zawiodła, bo sama planuję po nią sięgnąć. Cała seria ma cudne okładki :) Widzę, że czeka mnie świetna czytelnicza uczta.

    OdpowiedzUsuń
  16. czytałam kiedyś jedną część rywalek i niestety to nie dla mnie, ale fajnie, że cię zawiodła :*

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.