wtorek, 24 października 2017

★♕❤♕ RECENZJA ★♕❤♕ RYWALKI - Kiera Cass

★♕❤♕ OPIS ★♕❤♕
Dla trzydziestu pięciu dziewcząt Eliminacje są szansą ich życia. To dzięki nim mają szansę uciec z ponurej rzeczywistości. Ze świata, w którym panują kastowe podziały, wprost do pałacu, w którym będą spełniane ich życzenia. Z miejsca, gdzie głód i choroby są na porządku dziennym, do krainy jedwabi i klejnotów. Celem Eliminacji jest wyłonienie żony dla czarującego i przystojnego księcia Maxona.
Każda dziewczyna marzy o tym, by zostać Wybraną. Każda poza Americą Singer.
Dla Ameriki Eliminacje to koszmar. Oznacza konieczność rozstania z Aspenem – jej sekretną miłością i opuszczenie domu. A wszystko tylko po to, by wziąć udział w morderczym wyścigu o koronę, której wcale nie pragnie.

Wszystkie na pewno marzyłyście w dzieciństwie o tym aby zostać w księżniczkami (ja wciąż nią jestem hihihi). Okazje żeby poczuć się jak księżniczka miała America Singer z Rywalek, ponieważ trafiła ona do zamku gdzie książe Maxon miał wybrać swoją przyszła żonę.
Czy mi się podobalo? O mój Boże!!! Przeciez to jest najcudowniejsza ksiązka młodzieżowa jaką w swoim długim życiu przeczytalam!! Niektorzy ludzie mowia, że to taka opowiesc których jest miliony na swiecie i wszystko jest do przewidzenia, ale to nic. Tam gdzie są trójkąty miłosne ( ͡° ͜ʖ ͡°) jest dramatycznie i przynajmniej cos się dzieje, a nie w jak jakiejś nudnej fantastyce dla dorosłych gdzie trzeba wytarzać mózg.

Musze się przyznać do tego, że pokochałam Maxona. To taki typowy książe z bajki na białym rumaku, którego kazda dziewczyna chciałaby mieć w swoim domu (ja bym takiego do grzejnika przywiązała żeby nie uciekl ( ͡° ͜ʖ ͡°)). Przystojn, kulturalny i idealny. Za to Aspen to jakis żart!! Wkurzajacy typ, który nie ma niczego innego poza ładną buźką! Wielkie nie dla tego pana! Co do Ami. Dziewczyna wie co robi chociaż nie rozumiałam dlaczego nie chciała iść do zamku i cały czas strzelała fochy. Uwazam, że czasami miała za wielkie fory u księcia!! ale i tak im kibicuje żeby byli razem :)). Inni bohaterowie tez sa fajni, ale jakos bez szału na razie. Zobaczymy co będzie potem!
Ta ksiażka tak mnie wciągnęła, że zabieram się jutro za kolejna cześć i od reazu wam napisze czy mi się podobało, a na pewno będzie się podobać! Ogolnie to czytaliście już Rywalki? Polecam książkę nawet osobom, które są dorosłe na pewno im się spodoba mimo tego ze to mlodziezowka :)).

AUTOR: KIERA CASS
TYTUŁ: RYWALKI
CYKL: RYWALKI
TOM: 1
WYDAWNICTWO: JAGUAR
OCENA: 10/10

23 komentarze:

  1. Czytałam i uwielbiam całą serię Selekcja <3 Dobrze jest się poczuć dzieckiem, poza tym jest cudowna! :) Maxona też kocham, a Aspen działał mi na nerwach tym swoim myśleniem typu "poniosę krzywdy całego świata na ramionach".

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym poznać tę serię :) może już do młodzieży się nie zaliczam, ale brzmi ciekawie :P

    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mówię "Rywalkom" nie! Denerwująca główna bohaterka, zupełnie nie interesująca mnie fabuła, brrr, wolę wytarzać mózg w dojrzałej fantastyce. Cieszy mnie jednak, że znalazłaś w serii coś dla siebie, bo gdyby wszyscy lubili czytać to samo, było by straszliwie nudno, prawda?:P

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna książka. Moja ulubiona z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  5. W moim przypadku może to zakrawać o jakiegoś rodzaju chorobę psychiczną ale... kupiłam wszystkie części serii, wszystkie 5 plus dodatki a następnie stwierdziłam że chyba nie chce tego czytać. Nie dlatego, że Selekcja mnie nie ciągnie czy cos ale ostatnio mam TAAAK dość książkowych serii które mają 5245515 części że nie jestem w stanie tego opisać.
    Chyba, że ktoś mnie uświadomi - mogę przeczytać tylko pierwsze 3 i to będzie jakaś zamknięta historia?

    booklicity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomimo wielu pieśni pochwalnych na temat tej serii (gdzie wielokrotnie słyszałam, że skoro podobała mi się trylogia {Klejnot}, to ta seria także przypadnie mi do gustu) ja nie jestem nią zainteresowana. Jakoś nie mogę się do niej przekonać.
    BLUSZCZOWE RECENZJE

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaaa!!! Musisz mi to pożyczyć !!! I to koniecznie hihihi. <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Tę część czytałam i ją polubiłam. Idealnie się sprawdziła jako książka relaksująca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie znam jeszcze serii, ale chciałabym to jak najszybciej nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi również książka przypadła do gustu. Jest lekka do czytania i przyjemna :)
    Ps. Ja już porwałam Maxona jest u mnie w piwnicy :p
    Pozdrawiam cieplutko, Tiggerss
    http://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm no ja po przeczytaniu pierwszego tomu co do panów to mam kompletnie odwrotne zdanie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam i nie podzielam twojego zdania. Główna bohaterka tak mnie irytowała, że miałam ochotę wyrzucić książkę do kibla. Powstrzymało mnie jedynie to, że była wypożyczona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dłuższego czasu czaję się na tę serię, ale nie ukrywam, trochę się obawiam, że jestem już na nią za stara :/

    Pozdrawiam ciepło,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się obawiałam ;) Ta seria przypadła mi do gustu jednak odkąd przeczytałam Czerwoną Królową niestety spadła na drugi plan.

      Usuń
  14. Kojarzę tę serię i w wolnej chwili zamierzam poznać ją bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  15. No, no, chyba komuś muszę zrobić kurs interpunkcji >D. Rywalki są fajne, w końcu sama ci je polecałam, wiedziałam, że przepadniesz.
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
  16. Jk widzę dużo osób chwali, więc sama wypożyczyłam ja z biblioteki, więc przeczytam niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie czytałam tej serii, ale już dużo o niej słyszałam, więc czeka w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  18. To była pierwsza moja seria z tych młodzieżowych i bardzo przypadła mi do gustu tym że choć nie jest to bardzo skomplikowana lektura to wciąga od pierwszych stron.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tę serię! Czasem żałuję, że nie ma już kolejnych tomów :( Powinno być więcej książek tego typu :D

    Pozdrawiam
    roksa_reads

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam całą trylogię i to Jedyna wydała mi się najlepszą częścią. ;) Czwarta to już nie to samo, a piąty tom mam na półce z biblioteki. ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś ta książka nie przypadła mi do gustu. Wydawała mi się taka... przesłodzona? Tak, to idealne słowo określające "Rywalki". :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.