piątek, 9 marca 2018

❤ KIERA CASS - JEDYNA ❤

Hej! Najpeirw zacznę od tego, że moja kuzynka pisze pracę licencjacką i bardzo was prosi o wypełnienie krótkiej ankiety, która umieści w tej pracy :)))). Jest ona specjalnie dla blogerów książkowych!!! Kilkajcie tutaj: ****TUUU****

❤OPIS❤

America jest jedną z czterech dziewcząt, które utrzymały się w ścisłej czołówce Eliminacji. Ukochana przez zwykłych ludzi, znienawidzona przez obecnego króla, dziewczyna wciąż nie jest pewna swych uczuć. A jednak nadchodzi moment ostatecznego wyboru, tym trudniejszego, że cały los Illei może spoczywać właśnie w rękach Ami.
Czy dziewczyna powróci do swej dawnej miłości, czy zdecyduje się zostać królową i podjąć walkę o lepszy świat dla siebie i wszystkich mieszkańców Illei?

Tak jak niedawno obiecałam będzie kolejna recenzja i to ostatnia już z serii przygód Ami! Widziałam, że są jeszcze inne tomy, ale już dotyczą kolejnej selekcji. Niedługo na pewno je preczytam i też napiszę ładną reckę :)). Ale wracajmy do trzeciego tomu czyli do Jedynej.
Zrobiło się jakoś tak dziwnie. Miałam trochę wrażenie, że autorka na początku nie wie, co pisze. Jakby to byli zupełnie inni bohaterzy i inna historia. Ale potem się trochę naprostowało. No i te relacje bohaterów stały się takie jakieś milsze i spokojniejsze. Myślałam, że będzie wielka bitwa o Maxona a tu proszę! Było biało jak na okładce. Nawet Celeste, której tak nie lubiłam nagle stała się milusia, jakby ktoś ją podmienił! W sumie to się cieszę, że Ami w końcu przestała  być taka niezdecydowana i wybrała Maxona. Poza tym chyba każdy wiedział, że w końcu go wybierze. Inaczej nie byłoby takiej ślubnej i białej okładki. Książke czytało się miło choć odrobinę gorzej niż poprzednie tomy. Było trochę mniej akcji. Dobrze, na końcu emocji było tyle, że mało nie wybuchłam od środka, bo nie spodziewałam się, że tyle osób zginie, no i ostatecznie wszystko skończyło się dobrze dlatego wielki plus. Lubię jak wszyscy są na końcu szczęśliwi. No i mój książe! Byłam w takim szoku kiedy przestał być idealny i pokazał też swoją złą stronę! Pokazał też Ami, że nie może się tak po prostu nim bawić bo ma przecież całe królestwo nad sobą i musi wybrać kogoś dobrego na żonę! Ostatecznie historia mi się podobała tak więc polecam całą serię :).


AUTOR: KIERA CASS
TYTUŁ: JEDYNA
CYKL: RYWALKI
CZĘŚĆ: 3
WYDAWNICTWO: JAGUAR
ILOŚĆ STRON: 320
PREMIERA: 10.09.2014
OCENA: 8/10

10 komentarzy:

  1. Jestem już za stara na tę serię.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam sentyment do tej trylogii ;) Świetnie się przy niej bawiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o tych książkach, ale jakoś nie miałam okazji przeczytać.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak...takie serie są zdecydowanie nie dla mnie...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam wszystkie książki z tej serii, są cudowne, bardzo mi się podobały :)

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/wszystko-przed-nami-samantha-young.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, nie i jeszcze raz nie. Ta seria z książki na książkę robiła się coraz to gorsza. Czułam się tak, jakby autorka powoli nie wiedziała, o czym ma w ogóle pisać, a przecież hajs musiał się zgadzać. Ja ze swojej strony NIE POLECAM.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie ta część rozczarowała, ale już kolejne były ok.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam wszystkie książki z tej serii i mogę z pewnością powiedzieć,że Cass wykreowała wspaniały świat w swoich ksiąźkach :) Bardzo dobrze mi się je czytało i z sentymentem do nich wracam :) Historia mogła się skończyć na duologii bo trzecia część jest jak dla mnie trochę naciągana, ale kolejne tomy równie miło się czytało :)
    Pozdtawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.