sobota, 17 marca 2018

☼ ★★ RAINBOW BOOK TAG ★★☼

Hejoski! Dzisiaj mamy dla was coś innego niz zwykle :D. Będzie to taki angielski tag. Nie widziałyśmy go do tej pory nigdzie w Polsce. Jeżeli chcecie go zrobic to polecam, bo fajna zabawa przy nim :))).


 Chodzi tu o to żeby wybrać książki według podanych kolorów. Muszą to być książki, które sami wcześniej przeczytaliście albo takie które posiadacie u siebie w biblioteczce! No i ten kolor musi dominować na okładce. Chyba, że nie znajdziecie jakiegoś koloru to może być element. Zaczynamyyy! Pierwszy typ należy do Pomidorki, drugi do Kosteczki!


1. RED



2. ORANGE


3. YELLOW



4. GREEN


5. BLUE


6. VIOLET


7. PINK


8. BROWN


9. WHITE


10. BLACK



Wiadomo, że to nie jest taka tęcza tęcza, ale to tylko taka nazwa na szczeście :)). Podobało wam się? Mamy nadzieje, że tak! Już niedługo kolejna recka tym razem w wykonaniu Pomidorki <3333. Pozdrowionka! 

13 komentarzy:

  1. Ciekawe tytuły wymieniałyście w tym tagu, ale większość z nich to już nie mój target wiekowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wachlarz kolorów;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstyd się przyznać, ale czytałam tylko dwie książki z tego tagu :D

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie superowy, pozytywny tag! Faktycznie, nie widziałam nigdy tego tagu, a jest przyjemny dla oka i kurczę, widzę ,,Pax"! Przeczytałam ostatnią tę książkę i jestem nią poruszona - juz wiem, dlaczego było wokół niej tyle szumu! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten tag! Przy okazji znalazłam kilka ciekawych tytułów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :) Fajne książki dobrałaś! sama czytałam kilka z nich ;)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie widziałam jeszcze tego tagu. Bardzo fajnie to wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowy post :) Zrobiło się kolorowo. Przeczytałam z tej listy aż 5 prezentowanych tutaj książek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny tag, i ciekawy dobór lektur :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.