poniedziałek, 13 listopada 2017

♥ TOP 5 OKŁADEK KSIĄŻEK x2 ♥

Cześć :))). Tym razem mamy dla was nie recenzje a taka małą akcje. Każda z nas wybrała 5 okladek do książek, które bardzo nam się spodobały i uwazamy je za takie naj naj naj :DD. Ciekawi co wybrałysmy? To zaczynamy! Mozecie się tez pochwalić swoimi top 5!

Pomidorka


1. Robert Betty - "Serafina i czarny płaszcz" 
Ksiązka jest raczej dla dzieci, ale to mi nie przeszkadzalo w czytaniu bo i tak bylo mega :)). Ale mniejsza miałam pisac w koncu o okladce haha. Ta ma w sobie wszystko co powinna miec. Tajemnice, baśnioowosc i taka... nie wiem jak to nazwac. Horrorowosc :DDD? Jest genialna!!

2. Stephanie Perkins - "Podaruj mi miłość"
Ta okładka jest chyba moją najnajnajnajulubieńszzą. Jest taka piękna i romantyczna! Moondrive zawsze tworzy piękne okładki :))). Moze okładka nie kojarzy się ze swiętami ale z milościa jak najbardziej!!


3. Amie Kaumfan, Megan Spooner - "W ramionach gwizd"
Tej seri nie czytalam, ale pierwszy tom do niej ze swoją okładką jest naprawdę cudowny!! Kto by nie chcial przezyć takiego romansu w kosmosie :DD? Dodatkowo ten przystojniaczek w tle! No i mnóstwo świecacych gwiazdek. Kocham.

4. Kiera Cass - "Następczyni"
To moja ulubiona okładka ze wszystkich tomów Rywalek! Ma takie mroczniejsze kolory co tylko swiadczy o tajemniczosci tej opowieści :)). Poza tym w zadnym tomie nie było bohaterki obróconej do nas tyłem! I ta bohaterka wygląda na bardzo niepewną co by się zgadzało z historią :)). A ta suknia? Bożeeee, sama chcialabym taką mieć. Zresztą kto nie chciałby byc księżniczką? Pewnie tylko książe :DD.

5. Aleksandra Polak - "Król kier"

Juz przy recenzji pisałam, że ta okładka porwala moje serce :)) i muszę przyznac, że najpierw zwróciłam uwagę na nią a dopiero potem na resztee. Nie mozna przejść obok niej obojętnie, bo te światło, które się od niej odbija od razu nas do siebie przyciaga :DD. Poza tym to kolejna tajemnicza okładka -jak wiekszosc tych, które tu wstawiłam :))).

Kosteczka


1. "Król kier"- Aleksandra Polak
Jezu, ta okładka mnie hipnotyzuje! Ta wymyślna czcionka, ta pozornie zwyczajna maska (Kiedy maske zdejmiesz.. wybaczcie przypomniała mi sie nowa nuta Mulciaka i musiałam o tym wspomnieć. Pseplasiam!!!).. Jeszcze te z pozoru mroczne barwy, które dodają tajemniczości książce.. Ciekawe jak spodoba mi sie samo wnętrze..😀

2. "W ramionach gwiazd"- Amie Kaufman ft. Megan Spooner
Tak, tak.. ja i mój bzik na punkcie kosmosu.. ale co ja na to poradze, że ten motyw jest przeze mnie tak uwielbiany? Ubustwiam to jak ta parka unosi sie w atmosferze, a do koła jest pełno gwiazd.. ja.. to jest dopiero magia wszechświata.*_* Po za tym ta dziewczyna ma takie śliczniutkie włsoy.😮 Sama mam takie cieńkie, krótkie koloru ku.. znaczy sie przeterminowanej czekolady mlecznej..😞

3. "Żniwiarz. Pusta noc"- Paulina Hendel
Gdyby nie ta magicznie wyglądająca okładka (wycięty tytuł pod którym widać twarz dziewczyny która znajduje sie w duuużym stopniu na wewnętrznej stronie skrzydełka) to ta okładka nie była by taka zjawiskowa. Ale mamy magiczny efekt, ten efekt WOW co mi sie ogromnie podoba!*_* Mogła bym sie bawić w otwieranie i zamykanie tej książki godzinami!!!

4. "Klejnot"- Amy Ewimg 
Okładka zdaje sie przypominać tą od "Rywalek" Kierry Cass(najśmieszniejsze jest to, że te książki zostały wydame przez to samo wydawnictwo) ale ta bardziej mi sie podoba. Wnętrza jeszcze nie znam ale sądząc po sukni balowej dziewczyny z okładki oraz opisie będzie piękna arystokratyczna uczta! 😀

5. "Diabolika"- Kincaid
Niby prosta okładka a w jakimś stopniu złożona. Motyl widoczny na okładce w duuużym stopniu przypomina mi Nemesis która tak samo jak on jest delikatna jak skrzydła i twarda jak stal. Po za tym loffciam motyle!💕

PODOBAŁO SIĘ? SKOMENTUJ!! NO I PODZIEL SIĘ Z NAMI SWOIMI WŁASNYMI OKŁADKAMI, KTÓRE LUBISZ :DDDD

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne okładki! Od siebie dodaję ''Buntowniczkę z pustyni''. ;)

    http://czytam-wszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, interpunkcja nie gryzie, naprawdę! To potwierdzona informacja. :D
    A co do okładek, to muszę przyznać, że jest na czym zawiesić oko. Zapewne wiele z nich wylądowałoby w moim rankingu TOP ileś tam, bo nie potrafiłabym się zdecydować, które bardziej faworyzować. :)
    Pozdrawiam!
    BLUSZCZOWE RECENZJE

    OdpowiedzUsuń
  3. Te okładki są śliczne! Ja jednak nie umiałabym wybrać tak małej listy książek z ładnymi okładkami :D Moja lista ciągnęłaby się w nieskończoność hahah :D
    Buziaki! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  4. Z waszego zestawienia czytałam cztery książki łącznie. Ja pewnie osobiście dodałabym tam serie darów anioła, która po prostu ubóstwiam w tych nowych oszałamiających okładkach, które dopiero teraz trafiają do naszych Polskich księgarni :)
    Pozdrawiam, Tiggerss
    https://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ostatnio spodobała się okładka "Dziesięć tysięcy żyć" :) piękne ma kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kładki. Ja natomiast ostatnio uległam magii świątecznych okładek, które są niezwykle klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne okładki - jedynie "Klejnot" średnio mi się podoba. Ja miałabym trudności z wybraniem tylko pięciu, ale z pewnością wskazałabym na "Zakazane życzenie", "Buntowniczkę z pustyni", "Pana Ciemnego Lasu".
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. akurat okładka Diaboliki mnie nie kupuje, jest dla mnie jakaś taka za prosta :D
    Ale Król Kier ma zdecydowanie genialną szatę graficzną, nie dziwię się, że w obu listach się pojawił :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ,,Serafina i czarny płaszcz'' oraz ,,Król Kier'' rzeczywiście mają piękne okładki! ♥

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
  10. Wprawdzie nie ocenia się książki po okładce, ale...najczęściej sięga po te, których okładka się podoba. ;) Fajny pomysł. Pozdrawiam! GodzinaZksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.