sobota, 17 lutego 2018

❤ KASIE WEST - P.S I LIKE YOU ❤

OPIS
Co robisz, gdy podczas lekcji chemii w głowie wirują ci zamiast pierwiastków fragmenty ulubionych piosenek?
Lily po prostu zapisała wers z ukochanego utworu na ławce. Niczego nie oczekiwała, a jednak następnego dnia zobaczyła, że ktoś dopisał kolejne zdanie. Ktoś, kto najwyraźniej zna tekst tej piosenki. Jak to możliwe, że w tej nudnej szkole ktoś także kocha alternatywne zespoły?
Wkrótce ławkowa korespondencja między Lily a tajemniczym miłośnikiem muzyki nabiera tempa. Rozmawiają nie tylko o muzyce, ale i o swoich problemach i stają się sobie coraz bliżsi. Kim jest ta tajemnicza bratnia dusza?


Już na początku muszę powiedzieć, że kocham książki Kasie West. Do tej pory przeczytałam jakieś 3 czy 4 i w każdej jestem zakochana. Ta jest moją jedną z ulubionych. Wszystkie mają w sobie to wspólnego, że opowiadają o innej parze i za każdym razem główną bohaterką jest dziewczyna nastolatka. Główna tematyka to miłość i to taka miłość jak z bajki! Sama chciałabym taką przezyć ech.
P.S I like you opowiada tym razem o Lily, która zaczyna pisać teksty piosenek na ławce a potem listy ze swoim tajemniczym kolegą. Lubiłam ich wspólne sprzeczki na zywo. Tak naprawdę od początku wiedzieliśmy kto jest tym gościem od pisania listów, ale to nic. Fajnie jak takie książki są lekkie i niczym nie zaskakują. Można przy nich odpocząć.
Jakie jest P.S I like you? Urocze! Jak wszystkie ksiązki Kasie West, ale nie tak urocze, że nam się odechceiwa czytania tylko takie przyjemne i dla nastolatków. No i Lily była bardzo oryginalną i ciekawą bohaterką. Tak samo jak jej kolega. Polecam!

AUTOR: KASIE WEST
TYTUŁ: P.S I LIKE YOU
WYDAWNICTWO: FEERIA YOUNG
ILOŚĆ STRON: 392
PREMIERA: 11.01.2017
MOJA OCENA: 10/10

6 komentarzy:

  1. To już zdecydowanie nie mój target wiekowy,

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiekowo chyba nie jestem targetem dla takich książek, ale po Twojej recenzji i tak mam ochotę ją przeczytać. A co tam, czasami wiek to tylko liczby ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście uważam, że książki tej autorki nie są 10/10. Są zabawne i wciągające, i tyle. Ale nie zbyt ambitne. Mi się bardzo podobał Chłopak z innej bajki, ale chłopak z sąsiedztwa już ani trochę.
    pozdrawiam,
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej książki Kasie West jeszcze nie czytałam, nawet jej nie mama :/ Musze się w nią zaopatrzyć, bo mnie bardzo ciekawi :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tę książkę i szczerze powiedziawszy całkiem przypadła mi do gustu. Nie piałam z zachwytu, ale dobrze się przy niej bawiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham tego bloga! Tutaj jest tak pięknie, dodaję Cię do obserwowanych.

    Zapraszam do siebie na nową recenzję: http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/dachoazy-kathriene-rundell.html

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.