niedziela, 25 lutego 2018

♔❤ KIERA CASS - ELITA ❤♔


OPIS
Drugi tom "Rywalek". Do pałacu przybyło trzydzieści pięć dziewcząt. Teraz zostało ich tylko sześć. Ami i książę Maxon stają się sobie coraz bliżsi, jednak dziewczyna wciąż pamięta o Aspenie, chłopaku, którego darzyła szczerą miłością jeszcze zanim trafiła do pałacu.



Obiecałam kiedyś, że skończę serie Rywalek i wstawię recenzje innych tomów. Dlatego dzisiaj macie przed sobą drugi tom Rywalek widziany moimi oczami :)).
Co to były za emocje!! O wiele wieksze niż w pierwszej części! Tyle akcji! Ta okładka po prostu idealnie pasuje do tego co się dzieje w środku! Czerwień, bo cała fabuła płonie! Nie raz wstrzymywałam oddech kiedy coś się działo. Jest coraz mniej dziewczyn. Na dodatek między postaciami zaczyna tworzyć się napięcie i America ma coraz większy problem aby się zdecydować na któregoś z chłopaków oraz na to czy zostać w zamku. Muszę przyznać, że Ami trochę mnie wkurzała w tym tomie. Dlaczego? Własnie ze względu na to jej dziwne niezdecydowanie. Moim zdaniem powinna wybrać księcia i liczę, że właśnie tak się skończy cała seria (nie mogłaby się pewnie inaczej skończyć, bo to taka przewidująca seria :D).  Aspen też zaczął mnie torchę wkurzać. Bo patrzmy na takiego Maxona. On się nikogo nie czepia, a taki Aspen ma ciągle o coś problemy, tak samo jak i Ami. Powinni trochę wyluzować.
Zakończenie jest trochę dziwne, ale się cieszę, że America postanowiła walczyć o serce księcia. No i mam nadzieję, że trzeci tom będzie jeszcze bardziej ognisty niż ten! Niedługo się za niego zabieram, dlatego spodziewajcie się recenzji Jedynej :)). 

AUTOR: KIERA CASS
TYTUŁ: ELITA
CYKL: RYWALKI
TOM: 2
WYDAWNICTWO: JAGUAR
ILOŚĆ STRON: 328

OCENA: 9/10

15 komentarzy:

  1. To już nie mój target wiekowy.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te serię! :D Co prawda, czytałam ja jakieś dwa lata temu, ale bardzo miło wspominam :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mile wspominam, bardzo fajnie się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam przeczytać tę serię, ale jakoś nigdy nie było mi do niej po drodze. Teraz już jestem chyba na to za stara, ale recenzja bardzo zachęcająca i bardzo żałuje, że nigdy nie znalazłam czasu by przeczytać Rywalki :)
    Pozdrawiam i zostaje na dłużej Natalia bookinoman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że lektura się spodobała!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że drugi tom był lepszy od poprzedniego, choć seria raczej nie dla mnie :)
    Jak tu ładnie, różowo i tęczowo, jednorożec :D Uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam wiele o tej serii, ale jakoś nie trafia w mój gust.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie to mało wymagająca, ale przyjemna seria :) Miło ją wspominam.
    Ami jest trochę wkurzająca, ale mimo wszystko da się ją lubić. Maxon <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Już sama nie wiem, był czas że baaardzo chciałam przeczytać tę serię - nawet uzbierałam całość plus jakieś dodatki ale minęło TYLE czasu że mam wrażenie że mój sędziwy wiek sprawia że jestem za stara na takie klimaty... Chociaż ostatnio cały czas wpadam gdzieś na recenzje Selekcji, może to jakiś znak? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna książka, ale nie aż tak jak pierwszy tom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah, no jakżebym mogła napisać negatywny komentarz :D przeczytałam wszystkie książki z tej serii, uwielbiam historię głównej bohaterki, bardzo mnie urzekła. Dobra recenzja, na poziomie. Dodaję bloga do obserwowanych.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/slammed-colleen-hoover.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem już nastolatką, ale możliwe, że się skuszę na tę serię. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło spędziłam czas przy tej serii :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Za dużo nie napisałaś :D myślałam, że to wstęp;)) Serie może kiedyś przeczytam, czasem lubię sięgnąć, po coś niewymagającego:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cała seria bardzo mi się podobała i z chęcią ponownie bym ją przeczytała :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.