wtorek, 5 grudnia 2017

❤❤ JUSTIN BIEBER. POWRÓT NA SZCZYT ❤❤

OPIS
Aby sięgnąć gwiazd, musisz niekiedy odbić się od dna.
Zwyczajny zdolny chłopak z rozbitej rodziny zdobył szczyty popularności, ale zapłacił za to wysoką cenę. Pracował ciężko i koncertował na całym świecie, gdy jego rówieśnicy spędzali czas w szkole i na podwórku. Błędy młodości popełniał w świetle jupiterów. Miał dość pieniędzy, aby nie przejmować się konsekwencjami swoich wybryków, a jednocześnie nie mógł kupić szczerości i przyjaźni innych ludzi.
Kapryśny gwiazdor czy wrażliwy artysta? Pewny siebie idol czy zagubiony chłopak, którego oszołomiła popularność? Kim był kiedyś, a kim jest Justin Bieber dzisiaj, po powrocie na szczyt? Jakie doświadczenia go zmieniły? I kto towarzyszył mu w najtrudniejszych momentach?

Hejka! Dzisiaj trochę inna recenzja :)). Do tej pory robilam recenzje o powieściach i innych tego typu a teraz nadszedł czas na biografie! Idę o zakład, że wszyscy z was znaja Justina Biebera. Ja od lat jestem jego fanka w koncu jestem Belieber! Musze się wam przyznac, ze byłam nawet raz na jego koncercie w Polsce, ale to była moc!! Z checia bym coś takiego powtórzyła. No ale nie o tym miał być mój post a o biografi.
Ksiakza podzielona jest na szesc rozdziałów. Na początku dowiadujemy się o tym jak Justin był postrzegany przez innych ludzi, czyli jako rozpieszczony dzieciak z wielkim talentem. Nawet jego menadzer miał go za własnie takiego!

Wspominane sa także fanki Justina, które jak sam mówi dodaja mu siły i wiary na scenie! Bez nich by wiele nie osiągnał! Jest tu oczywiście duzo faktow o muzyce mojego idola i jak to wszystko przebiegało zanim dotarł na sam szczyt.
Musze przyznać, że trochę mi go szkoda. No bo jednak dorastał będąc sławnym tak? Przezywal taki okres buntu na oczach wszystkich ludzi i dziennikarzy, którzy sledzili jego czyny. Nie dziwie się, że trochę się zepsuł no ale jednoczesnie można powiedzieć, że odnalazł swoja równowagę w przyrodzie i naprawil swoje błędy :).
Z książki można wyciągnąc wiele informacji, których wczesniej jako oddana fanka Justina jeszcze nie znałam. No i jest tez mnóstwo super zdjęć! Z chęcią kilka z nich powiesiłabym na scianie! No i te komentarze LittleMonster96, która uwielbiam! Pisze szczerze i prawdziwie :). Podpisuje się pod nią rękami, nogami i kazda inna czescia ciala!
Ta biografia to nic innego jak wzruszajaca historia zycia Justina Biebera. Polecam!!! Pozycja obowiązkowa dla wszystkich fanow, ale mysle ze inne osoby też nie będą się nudzić!

AUTOR: KUBA BISKUPSKI, ANGELIKA MUCHA, JUSTIN BIEBER
TYTUŁ: JUSTIN BIEBER. POWRÓT NA SZCZYT.
WYDAWNICTWO: ZNAK EMOTICON
ILOŚĆ STRON: 208
PREMIERA: 03.10.2016
OCENA: 11/10!!

14 komentarzy:

  1. Książka nie dla mnie, bo nie przepadam za Bieberem :)
    Mała rada - używaj polskich znaków, czasami może się zdarzyć jego brak, ale gdy prawie wszystkie słowa są bez polskich znaków gorzej się to czyta i wygląda dość niechlujnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest to książka dla mnie. Gdyby wpadła mi w ręce to pewnie bym przeczytała, ale nie kusi mnie ona na chwilę obecną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za Justinem (poza Love Yourself), więc raczej nie sięgnę po książkę...


    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka zdecydowanie nie jest dla mnie, aczkolwiek czasem fajnie jest poczytać biografie :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Biografii raczej nie czytuję, więc to nie książka dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biografie są nie dla mnie, więc spasuję.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja raczej nie mam po co na nią zwracać większej uwagi xD Bieber nigdy mnie nie interesował, choć pamiętam, jak w mojej szóstej klasie podstawówki jedna z dziewczyn była w nim po uszy zakochana i opowiadała o nim na każdej przerwie. Ale wtedy Bieber dopiero zaczynał swoją karierę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Od czasu do czasu zdarza mi się słuchać piosenek Justina Biebera (Nie moja wina, że niektóre są akurat wpadające w ucho i ciężko się od nich odseparować...), ale nie wywołują u mnie chęci poznania jego osoby od zupełnie innej strony. Dlatego też odpuszczę sobie tę książkę. :)
    Pozdrawiam!
    BLUSZCZOWE RECENZJE

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka na pewno jest łakomym kąskiem dla fanów Justina, ja nie z tej epoki i za artystą nie przepadam, aczkolwiek to świetnie, że mogłaś spędzić z nim czas w takiej formie :)

    Pozdrawiam serdecznie, cass z cozy universe

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżu ... masz może tą książke ?? Jeśli tak to chętnie ją od cb pożycze ! Przecież ty wiesz jak ja kocham Biebera ❤.❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za Bieberem, także tę książkę sobie odpuszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam tę książkę i miałam całkiem inne odczucia. Jak dla mnie Angelika Mucha zaliczyła faila, bo to, co tam napisała, człowiek może bez problemu znaleźć w sieci...

    OdpowiedzUsuń
  14. Z ciekawości bym przeczytała :D

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.