środa, 20 grudnia 2017

❤ MOJE SERCE I INNE CZARNE DZIURY ❤

❤ OPIS 
Szesnastoletnia Aysel, miłośniczka fizyki i muzyki klasycznej, obsesyjnie planuje własną śmierć. Jej ojciec dopuścił się brutalnej zbrodni, która wstrząsnęła całym miasteczkiem, matka nie może na nią patrzeć, bo obecność córki przypomina jej o przeszłości, zaś koledzy i koleżanki z klasy obgadują ją za plecami przy każdej możliwej okazji... Aysel jest gotowa zamienić swoją energię w nicość.
Dziewczyna ma tylko jeden problem: nie jest pewna, czy starczy jej odwagi, by to zrobić. Wszystko zmienia się, gdy odkrywa stronę internetową, na której ogłaszają się partnerzy do samobójstwa. Użytkownik o nazwie FrozenRobot, a w rzeczywistości zmęczony własną rodzinną tragedią nastolatek imieniem Roman, szuka kogoś, z kim będzie mógł odebrać sobie życie.
Chociaż Aysel i Roman nie mają ze sobą nic wspólnego, nowa znajomość zaczyna wpływać na dwoje nastolatków w nieoczekiwany sposób. W miarę zbliżania się wyznaczonej daty samobójstwa Aysel zaczyna wątpić, czy to naprawdę najlepsze rozwiązanie. Będzie musiała wybierać między własnym pragnieniem śmierci a próbami przekonania partnera, aby pozostali przy życiu. Tyle że Romana nie tak łatwo przekonać...


Ostatnio pojawiło sie strasznie dużo książek dotyczących samobójstwa. Dobrym przykładem jest np 13 powodow. Osobiście jej nie czytałam, ale myśle, że to w koncu nadrobie!
Tymczasem co o „moje serce i inne czarne dziury”. Na szczescie nie była to taka dołująca książka jak myślałam że będzie. Było odwrotnie. Dwójka ludzi, która chce się wspólnie zabić uczy się jak żyć i cieszyć się tym życiem. Ich historie są wiarygodne i to nawet bardzo. Nie dziwię się, że chcieli się posunąć aż do zabicia się. Na szczęscie w porę odnaleźli siebie chociaż Roman (czy tylko mnie śmieszy to imię?) cały czas coś wydziwiał. Mogę powiedzieć że czasem mnie lekko wkurzał, ale ostatecznie okazal się kolejnym ciachem do kolekcji <333. No i Aysel. Aysel też była fajna. Trochę chłodna, ale to nic. Przynajmniej była wiarygodna ze swoją historią i tym chłodem. Nie wiem co mogę więcej napisać! Może to, że ta dwójka podobała mi się jako para? Ich miłosć była urocza! No i nie przebigała za szybko co się ceni w książkach. Wszystko szło powoli i swoim torem.
Polecam tym, którzy zwątpili nie raz w szczęście, swoją rodzinę i inne wartościowe rzeczy, których brakuje. Można się nieźle podbudować. No i przekonać że depresja nie jest zła i można ją wyleczyć bo nigdy nie jesteśmy sami  na świecie. Samobójstwo to głupota! Mysle dlatego, że taka ksiazka będzie ważna dla młodzieży! 


 AUTOR: Jasmin Warga
TYTUŁ: Moje serce i inne czarne dziury
WYDAWNICTWO: burda książki
ILOŚĆ STRON: 312
PREMIERA: 17.08.2016
MOJA OCENA: 9/10

16 komentarzy:

  1. Może za jakiś czas sięgnę po tę książkę, chociaż nastolatką już nie jestem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że czasy bycia nastolatką mam już dawno za sobą, ciekawi mnie ta historia.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam 0 interesująca powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej książce, ale skoro tak mocno ją polecasz, to chyba najwyższy czas się z nią zapoznać. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Już parę razy ta książka przewijała się przed moimi oczyma, ale nie zwracałam na nią uwagi. I w sumie nadal pozostaje mi obojętna. ;)
    Pozdrawiam!
    BLUSZCZOWE RECENZJE

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę miała tą książkę na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesuje się tematem samobójstw więc po książkę z całą pewnością sięgnę!
    Obserwuje

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam, ale chętnie się skuszę :)

    Obserwuję bloga i zapraszam do mnie :)

    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  9. Oho, zaciekawiłaś! Pierwszy raz słyszę o tej ksiażce, ale jestem pewna, że by mi się spodobała.
    pozdrawiam, polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam jeszcze o tej książce, ale z ciekawości przeczytałabym.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, dla mnie to również była wyjątkowa powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze słyszę o tej książce, ale tematyka bardzo mnie intryguje, także zamierzam dać temu tytułowi szansę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie czytałam, ale mam w planach. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam szczerze, że nie słyszałam o tej książce, ale to nie mój gatunek :/
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. So many dresses glamchase wedding dresses uk sale reviews waiting for your option,if you want to be a beautiful lady,please choose us.
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.