środa, 27 grudnia 2017

♛RECENZJA♛ TARA HUDSON - POMIĘDZY

❤OPIS❤
Śmierć nas nie rozłączy... Unosząc się w wodach ciemnej rzeki, Amelia jest świadoma tylko jednego – tego, że nie żyje. Nie wie, kim była przed śmiercią, nie wie, dlaczego i w jaki sposób umarła. Skazana na wieczne dryfowanie w bezczasie, zamknięta w pułapce, Amelia jest tylko szeptem w mroku, cichym, nieszczęśliwym cieniem dziewczyny, którą kiedyś, być może, była. Nagle wszystko się zmienia. Jako duch, Amelia nie może pomóc chłopakowi, który tonie w bezdennej rzece. Może tylko życzyć mu szczęścia. A jednak, w krótkiej chwili porozumienia, która nigdy nie powinna nastąpić, dzieje się coś dziwnego i Joshua nie umiera. Kim jest Amelia? Kto skazał ją na śmierć? Zafascynowany cieniem chłopak angażuje się bez pamięci w dziwny związek, żyjąc nadzieją na to, że któregoś dnia wspólnie z Amelią rozwikła jej zagadkę. Chwile szczęścia są krótkie, przyszłość zaś niemożliwa... Zły duch imieniem Eli chce za wszelką cenę wciągnąć zmarłą dziewczynę z powrotem w otchłań. Tym razem na zawsze.


❤RECENZJA❤

Wszystko zaczeło sie tak tajemniczo.. Kroczek po kroczku poznawałam Amelie oraz odkrywałąm co tak naprawde znaczy bycie nie zauważanym przez wszystkich samotnym duszkiem. Do czasu.. Samotność poszła sie kąpać do rzece, z której jakimś cudem udało sie jej uratować tonącego Josha. Byłam totalnie w szoku!! Jakim cudem tyle osób przechodziło koło Ameli i jej nie widziało a on tak nagle ją zauważył?? To było po prostu takie.. magiczne!! Cieszyłam sie jak wariatka, że właśnie ten cud spowodował, że Amelia nie musi wkońcu czuć sie opuszczona! Moje tęczowe serduszko wybijało radosny rytm, kiedy chłopak SAMIUTKI szukał kontaktu z nieżyjącą już nastolatkom. I raczej nie wyda sie to dziwne, kiedy powiem, że ta niecodzienna przyjaźń zaczęła sie przeradzać w coś głębszego prawda?:) Ale nie mam co na to narzekać bo własnie na to czekałam! Autorka bez wątpienia kupiła mnie tym paranormalnym romansem. Udowodniła, że miłość nie zna gatunkowych (bo można to tak nazwać prawda?) granic, tylko szkoda, że nie wszyscy byli w stanie to zaakceptować. Jedną z takich osób była babcia Josha która odrazu znienawidziła Amelie i nawet zakazała jej sie z nim spotykać! Na prawde nie ogarniałam co ją tak odrzuca od tej wspaniałej istotki! Nie, najlepiej niszczyć szczęśliwe chwile wnuka bo ma sie jakieś chore uprzedzenia.. No i jeszcze był Eli.. Ten to dopiero doprowadzał mnie do furi! Wyobrażacie sobie, że chciał on sobie zrobić z Ameli niewolnice? Czaicie?? Niewolnice!! Co za parszywy gnojek..
Po za tym sporo sie tutaj działo. Totalnie nie umiałam sie odciągnąć od tej cudownej książki! A samo zakończenie spowodowało, że mam ochote sie oświadczyć tej książce! To było totalne mistrzostwo. Tylko boli mnie serduszko bo wydawnictwo nie zdecydowało sie wydać kolejnych części. Smutam, sniff sniff. Cy ktoś mnie psytuli?
PRZE- CU- DOW- NA HISTORIA!!

AUTOR: TARA HUDSON
TYTUŁ: POMIĘDZY
CYKL: HEREAFTER
CZĘŚĆ: 1
WYDAWNICTWO: JAGUAR
ILOŚĆ STRON: 404
PREMIERA: 21.09.2011
OCENA: 9/10

16 komentarzy:

  1. Dla fanów gatunku na pewno będzie świetna.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam, ale nie pamiętam już o czym ta książka była :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie kojarzę tej historii, ale jestem nią zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę czytałam dawno temu i pamiętam, że choć mi się podobała, to jednak nie zrobiła tak ogromnego wrażenia jak na Tobie ;)
    Pozdrawiam, Alice

    OdpowiedzUsuń
  5. Książkę czytałam dość dawno temu, ale pamiętam, że przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, fantastyczny post! Naprawdę mi się spodobał :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam tę książkę dwa (?) miesiące temu i muszę przyznać, że zrobiła na mnie pozytywne wrażenie. Tylko bolało mnie to, że przez tyle lat namnożyło się powielanych schematów i musiałam je co rusz odrzucać, aby [Pomiędzy] źle na tym nie wyszło. :)
    Pozdrawiam!
    BLUSZCZOWE RECENZJE

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak ! Chce to przeczytać ! bardzo chce przeczytać ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że wydawnictwo nie zdecydowało się na kolejne części :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż chce mi się ją przeczytać ;)

    Z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :
    https://kobiecomania.blogspot.com/
    Przesyłam całusy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopisuję (na zbyt długą...) listę książek do przeczytania :)

    Pozdrawiam!
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fakt, jest wciągająca :) Również nie potrafiłam się od niej oderwać. Czytałam ją lata temu i w sumie do tej pory nie mogę przeboleć, że nie ma u nas kolejnych tomów :/
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie moje klimaty, ale recenzja bardzo fajna!

    Będę wpadać :D

    Pozdrawiam
    #Paula

    http://zniewolone-trescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami bardzo lubię takie historie więc jak najbardziej zapisuję tytuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. To, że trudno oderwać się od książki, to chyba najlepsza rekomendacja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieco banalna fabuła, ale mam do niej spory sentyment ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.