wtorek, 23 stycznia 2018

❤ BECCA FITZPATRICK - NIEBEZPIECZNE KŁAMSTWA ❤

❤ OPIS
Stella to nie jest moje prawdziwe imię. Thunder Basin w Nebrasce nie jest moim prawdziwym domem. Po tym jak byłam świadkiem groźnego przestępstwa, zostałam objęta programem ochrony świadków i wysłana do spokojnego miasteczka na końcu świata. Moje życie rozpadło się na milion kawałków. Nie potrafię się tu odnaleźć. Miałam rozpocząć ostatni rok liceum. Miałam być z chłopakiem, którego kocham, ale zostaliśmy rozdzieleni. Teraz w moim życiu pojawił się ktoś inny – czy mogę mu zaufać? Coraz trudniej jest mi ukrywać uczucia. Coraz trudniej jest też kłamać…


Cześć! Trochę nas nie było, ale już to nadrabiamy :)). Tym razem zajme się recenzją thrileru młodzieżowego czyli Niebezpieczne kłamstwa. Na penwno duzo osób zna Becce Fitzpatrick w końcu napisała całą serie Szeptem. Ja jestem wielką fanką Patcha także spodziewałam się, że tu też zakocham się w jednym z głównych bohaterów. Muszę przyznać, że nie był zły a nawet całkiem fajny, jednak moje serce wciąż zostaje przy Patchu z Szeptem!
Estella została objęta programem ochrony świadków i niestety musiała przeprowadzić się do nowego miejsca i poznać całkiem nowych ludzi. Nie bardzo jej się to podobało. Na początku strzelała dużo fochów i czasem wkurzała nawet i mnie ale ostatecznie się zmieniła, a kto jej w tym pomógł? Chet! Uroczy i prosty chłopak w którym z czasem się zakochuje.
Fabuła może nie jest super fajna i nie czuć tak dużo emocji jak w thrilerze, ale naprawdę fajnie się przez tą książkę podróżowało! No ale oczywiście Szeptem ta ksiazka nie przebije :)). Czytaliście?

AUTOR: Becca Fitzpatrick
TYTUŁ: Niebezpieczne kłamstwa
WYDAWNICTWO: Otwarte
ILOŚĆ STRON: 424
PREMIERA: 11 maja 2016
MOJA OCENA: 9/10

4 komentarze:

  1. Cała seria "Szeptem" i "Black ice" był wspaniałe, ale tej książki jeszcze nie czytałam :( Niemniej jednak mam ją w planach :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł, ale mi osobiście książka nie przypadła do gustu.
    Kinga

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.