niedziela, 14 stycznia 2018

❤J.K ROWLING - HARRY POTTER I KAMIEŃ FILOZOFICZNY ❤

❤ OPIS 

Jedenastoletni Harry Potter to sierota i podrzutek, który od niemowlęcia wychowywany był przez ciotkę i wuja, którzy traktowali go jak piąte koło u wozu. Pochodzenie chłopca owiane jest tajemnicą; jedyną pamiątką Harry'ego z przeszłości jest zagadkowa blizna na czole. Skąd jednak biorą się niesamowite zjawiska, które towarzyszą nieświadomemu niczego Potterowi? Harry nigdy by się nie spodziewał, że można latać na miotle, znać bardzo pożyteczne zaklęcia i nosić pelerynę niewidkę. Nigdy też nie przyszłoby mu do głowy, że to właśnie on stoczy walkę z potężnym i złym Lordem Voldermortem.



Chyba każdy z nas zna przygody młodego czarodzieja Harrego Pottera. To ksiązka tak popularna, że długi czas utrzymywała się na wysokich miejscach w rankingach najpopularniejszych książek i pewnie  w nie których dalej się trzyma. A wy ją lubicie? Bo na pewno znacie. Wiem że istnieje dużo osób, które jeszcze go nie czytały a szkoda bo naprawdę warto! I przekonacie się o tym przy mojej recnzji 😊
Chyba każdy z nas zna przygody młodego czarodzieja Harrego Pottera. To ksiązka tak popularna, że długi czas utrzymywała się na wysokich miejscach w rankingach najpopularniejszych książek i pewnie  w nie których dalej się trzyma. A wy ją lubicie? Bo na pewno znacie. Wiem że istnieje dużo osób, które jeszcze go nie czytały a szkoda bo naprawdę warto! I przekonacie się o tym przy mojej recnzji 😊.
Pierwszą częśc czytałam już tyle razy że to się w głowie nie miesci! Całą serie powtarzam sobie co roku w styczniu to taki mój mały rytuał. Co mogę powiedzieć o fabule. Niby nie ma tu nic super ciekawego bo wszyscy znamy różne historie o czarodziejekskich szkołach, ale jednak HP ma w sobie to coś co go wyróżniło! Ten  swiat jest tak rozbudowany i ciekawy że nie da się go po prostu nie lubić. Jestem osoba ,która nie lubi fantastyki ale tutaj ją znoszę i bardzo lubie! Na dodatek postacie. Każda inna i posiadajaca inne cechy charakteru. Harry to taki przeciętny chłopiec, który jest sierotą i przez przypadek został wybrańcem. Ron jest trochę tchórzliwym rudzielcem, ale oddanym przyjacielem. Hermiona jest trochę przemądrzała, ale jest też miła. Każdy ma tu swoje wady i zalety, co mi się podoba! Może akurat przygoda z pierwszej części nie była tak ciekawa jak reszta, ale to wprowadzenie z Voldemortem się przydało 😊. Ja bardzo polecam!

AUTOR: J.K Rowling
TYTUŁ: Harry Potter i kamień filozoficzny
WYDAWNICTWO: Media rodzina
ILOŚĆ STRON: 256
PREMIERA: kilka premier
MOJA OCENA: 11/10!

6 komentarzy:

  1. O tak :) Od Pottera wszystko się zaczeło. Gdyby nie on pewnie bym tu teraz nie pisała :) a tak po za tym to masz dwa razy jeden akapit napisany identycznie. Niee wiem czy specjalnie, czy nie, ale chciałam Cię poinformować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie jestem fanką Pottera, ale cieszę się, że Tobie książka tak mocno się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Długi czas planowałam przeczytać HP, ale nigdy nie mogłam się za to wziąć. Koniecznie muszę po nią sięgnąć w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany, a ja jestem jeszcze wyjątkiem, który nie czytał ani jednej części. Ale to moje jedno jedyne postanowienie noworoczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.