niedziela, 28 stycznia 2018

♚RECENZJA♚ MARIA ZDYBSKA - WYSPA MGIEŁ


❤OPIS❤
Czasami dwie dusze łączy więź silniejsza niż śmierć.
Ona - przybrana córka pirata, uratowana z morskiej kipieli. W jej przeszłości ukryty jest klucz do potężnej mocy, która może przynieść wybawienie lub zgubę.
On - potężny mag, wyrzutek, arogant i sybaryta. Od lat poszukuje, choć sam nie wie, czego i dlaczego.
Kiedy jednak ich drogi się spotykają, przejmują nad nimi kontrolę siły potężniejsze od nich samych, Bogowie demony, nieumarli i czarnoksiężnicy, zapomniana magia i stracone życia - droga do ich poznania zaczyna się na tajemniczej Wyspie Mgieł.


❤RECENZJA❤

Po raz kolejny w moje łapcie trafiła książka, która jest debiutem polskiego autora. Tym razem mój wybór padł na książkę Marii Zdybskiej "Wyspa mgieł" wydaną w nie znanym mi dotąd wydawnictwie. Okładka nie za bardzo mi podchodziła, jakoś tak mnie odrzucała, ale powiedziałam sobie tak: Kosteczka odrzuć te głupie uprzedzenia i daj szanse historii Lirr. I powiem krótko- nie pożałowałam tego! Może na samym początku fabuła nieco przynudzała i czułam się lekko senna, ale powoli sytuacja sie zmieniała. Senne opisy zaczynały ożywać a w tym sama ja. Czułam się coraz bardziej ciekawa tej całej wyprawy Lirr na Wyspe mgieł, ale nie spodziewałam sie, że w trakcie tej ciężkiej wyprawy przydarzy jej się tyle nie spodziewanych atrakcji! Lirr totalnie przyciągała niebezpieczeństwa. Była jak taki magnez na potwory i kreatury odziane w ludzkie skóry! Właśnie to dodawało atrakcyjności całej tej historii! No dobra.. Nie tylko to. Także moje serduszko podbiła przeurocza Milda, która je zdobyła swoją słodyczą oraz naturalnością. Także Raiden nie pozostał mi obojętny. Ten to dopiero miał gadane! Może Lirr także potrafiła komuś przygadać (stosując przy tym swoje jak że kreatywne wyzwiska), ale ten wygrywa wszystko. No jak tutaj nie pokochać przystojnego, posługującego sie ironią i sarkasmem mężczyzny? Brałabym!( ͡° ͜ʖ ͡°) Za to Caela utopiłabym w tej wodzie, w której znaleziono kilka lat wcześniej Lirr. Jego i tą jego przeklętą mamusię. W tym przypadku miłość okazała się być zgubna, bo żadna normalna osoba nie poleciała by po jakiś składnik do lekarstwa na wyspe gdzie nawet nie wiedziała czy go otrzyma dla kogoś kto jest wrogiem numer 1. Zaślepiona Caelem Lirr pognała tam bez wahania. Jedyny plus jest z tego, że poznała znacznie ciekawszych ludzi, co zaowocowało nowymi przyjaźniami. No i pokazała, że nie można oceniać ludzi po pozorach.
Maria Zdybska może na początku mnie zanudzała, ale nie moge jej odmówić talentu. Ta kobieta tworzy takie barwne opisy, że normalnie muszka nie siada!! A jaką ona ma wyobraźnie? Totalnie zakochałam się w tym świecie i nie wyobrażam sobie, aby nie wyszła kolejna część, bo jestem STRAASZNIE ciekawa dalszych dziejów Lirr i jej przyjaciół.
Po za tym.. KRUK WYMIATA!!!!

AUTOR: MARIA ZDYBSKA
TYTUŁ: WYSPA MGIEŁ
CYKL: KRUCZE SERCE
CZĘŚĆ: 1
WYDAWNICTWO: GENIUS CREATIONS
ILOŚĆ STRON: 480
PREMIERA: 15.05.2017
MOJA OCENA: 9/10

Cześć mysie pysie!!
Ostatnio zwrócono nam uwagę, że nasze recenzje zawierają SPOORO błędów. Zabolało mnie to, ale postanowiłam coś z tym zrobić. Pomidorka także. Dlatego też skorzystałam z rady jednej osoby (którą ciepluteńko pozdrawiam!) i recka została sprawdzona na jednej ze stron wyszukujących błędy. Może dalej nie jest idealnie, ale mam nadzieje, że jest odrobinę lepiej.. 

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię tę książkę :) Uwielbiam Raidena i Mildę! A Cael niech się utopi!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi własnie okładka przypadła do gustu. Jak tylko tu przybyłam i spojrzałam na okładkę, to chciałam Ci napisać, że okładka jest śliczna :) no ale są gusta i guściki :) fantasy nigdy za wiele! Też bym brała :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej książki i póki co spasuję.
    Serdecznie pozdrawiam.

    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł brzmi obiecująco. Poszukam tej ksiązki z przyjemnością:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.