czwartek, 4 stycznia 2018

❤ KIMBERLY MCCREIGHT - OTULERSI ❤

❤ OPIS 
Wszystko zaczyna się od SMS-a: Wylie, błagam, pomóż mi.
Wylie nie rozmawiała z Cassie od ich ostatniej kłótni ponad tydzień temu. Ale to nieistotne. Cassie ma problemy, więc Wylie postanawia uratować swoją najlepszą przyjaciółkę przed nią samą.
Ale tym razem jest inaczej. Zamiast powiedzieć Wylie, gdzie jest, Cassie wysyła tajemniczo brzmiące wskazówki. W dodatku nie prosi jej, żeby przyjechała sama, tylko wysyła do niej Jaspera. Wylie nie ufa chłopakowi, który sprowadził jej przyjaciółkę na złą drogę, ale nie ma wyboru – musi z nim jechać.
Odnalezienie Cassie bardzo szybko przeradza się z trudnego zadania w niebezpieczną misję. Im dalej jadą na północ, w głąb gęstych lasów Maine, tym silniej odzywa się w Wylie przeczucie, że coś jest bardzo nie tak. Czego Cassie im nie mówi? I czy odnalezienie jej nie będzie dopiero początkiem czegoś znacznie gorszego


Cześć! Tym razem po trochę dłuższej mojej przerwie (dziękuje Kosteczce że się zajęła blogaskiem <3 <3) wstawiam recenzje. Będzie dotyczyc książki jaką nie dawno skończyłam czytać 😊. Outlersi. Mówi wam to cos? Jeśli nie to koniecznie musicie się zapoznać  tą książka!
To taki thriler młodzieżowy. Przez całą książkę jesteśmy trzymani w takim napięciu, że nie możemy wyrobić! Trzeba przyznać, że to był orginalny pomysł. Rzecz rozchodzi się właśnie o tytułowych outlersów (brzmi prawie jak skitelsy). Nie będę wam jednak zdradzać kim oni są. Powiem tylko że temat tyczy się psychiki.
Uważam, że to trochę pomieszana książka. W sensie jest sobie bohaterka, która długi czas nie wychodziła z domu i nagle z niego wychodzi i praktycznie nic jej nie dolega. Wsiada w auto z obcym gościem i jadą znaleźć jej przyjacółkę a jego dziewczyne. No i natrafiają na ludzi, którzy chcą im zrobić krzywdę. Potem to już w ogóle! Trafiają do lasu i dzieją się tam dziwne rzeczy. Mimo wszystko to trzyma w takim napięciu! Jest dziwne to na pewno, ale to nieważne. Polubiłam nawet glowna bohaterkę, tego gościa z którym podróżowała i ich przyjaciółkę/dziewczynę. Trochę wkurzał mnie ojciec dziewczyny ale to nic.

Ogólnie bardzo polecam jeżeli chcecie się trochę pobać i poniecierpliwić! 

AUTOR: Kimebrly McCreight 
TYTUŁ: Outlersi 
WYDAWNICTWO: Czarna owca
ILOŚĆ STRON: 384
PREMIERA: 11.01.2017 
MOJA OCENA: 8/10

22 komentarze:

  1. Chętnie przeczytam, zainteresowałaś mnie tą książką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Być może dam tej książce szansę.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jakiś czas temu otrzymałam okazję przeczytania tej książki, jednakże ją odrzuciłam. I jakoś nie czuję wyrzutów sumienia, ponieważ nadal nie jestem nią zainteresowana. Nawet mojego zdania nie zmienią twoja chaotyczna opinia ukazująca ogromne wrażenie, jakie ten tytuł na Tobie wywarł oraz wysoka ocena. :)
    Pozdrawiam!
    BLUSZCZOWE RECENZJE

    OdpowiedzUsuń
  4. Och kochaniutka.. nie musisz mi dziękować.. Przecież trzeba sb pomagać prawda?:* A książka mocno mnie zaciekawiła.*U*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, to bardzo fajna historia, chociaż finał moim zdaniem przesadzony ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkałam się już z tą książką, ale nie zwróciłam na nią szczególnej uwagi. Jednak skoro aż tak ją polecasz to będę musiała przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi bardzo dobrze i czuję się zachęcona, więc myślę, że przeczytam.
    pozdrawiam
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to się stało, że nie słyszałam wcześniej o tej książce?!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie ta książka, ale nie na tyle, żeby ją koniecznie kupić. Poczekam, może jeszcze pojawi się w bibliotece :)

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej książce. Ale brzmi dość interesująco. Może dam jej szanse, gdy nadarzy się okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie ta książka nie ciekawi, zupełnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam, że Hayles ją czytała, jednak książka nie przypadła jej do gustu tak bardzo jak Tobie.
    Pozdrawiam, Alice :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że mogłabym po nią sięgnąć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba coś dla mnie :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tej książce już wiele dobrego, ale jeszcze po nią nie sięgnęłam. Może pora nadrobić zaległości, choć póki co za dużo książek czeka w mojej kolejce czytelniczej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym się na nią skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie jestem na tak! Bardzo intrygujy opis.
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam książkę, ale mimo emocji i dziwności, która się tutaj znalazła, jakoś mnie do siebie nieszczególnie przekonała. Ta dziwność była chyba przesadzona :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że książka trzyma w napięciu. Postaram się mieć ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam, że ciekawie się zapowiada :D

    Isiaaa N
    https://zapiskiisi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.