wtorek, 9 stycznia 2018

♔RECENZJA♔ ERIN BEATY - POCAŁUNEK ZDRAJCY

❤OPIS❤
Królestwo na krawędzi wojny.
Dziewczyna, która nie chce wyjść za mąż.
Żołnierz, który musi udowodnić swoją wartość.
Sage Fowler, w której ojciec rozbudził pasję do książek i której wpajał, że sama może decydować o sobie, jest inteligentna, odważna i nie zamierza wychodzić za mąż. Przyjmuje więc propozycję swatki i zaczyna szpiegować potencjalnych kandydatów na mężów dla wpływowych panien. Kiedy podczas jednej z misji spotyka przystojnego księcia, sprawy się komplikują.


❤RECENZJA❤

Totalne oszustwo! Opis na okładce (która tak po za tym jest przepiękna ) wskazywał na coś lekkiego z wyraźnie zarysowanym wątkiem miłosnym a co dostałam? Coś znacznie lepszego!! Ha zaskoczyłam was? Tak prawde powiedziawszy Erin Beaty tak że mnie zaskoczyła bo na prawde spodziewałam sie czegoś na poziomie "Rywalek" a tutaj otrzymałam potężną moc wrażeń. Gdyby nie to, że teraz miałam sporo wolnego czasu to za pewne siedziałabym w nocy aby dokończyć czytanie tej cegiełki bo jest ona totalnie zjawiskowa! Historia Sage powala na łopatki i daje nadzieje na to, że nawet będąc uznawanym za wyrzutka możemy znaleźć swoje miejsce na ziemi oraz kogoś kto każdego dnia z przyjemnością weźmie nas w swoje ramiona i z czułością do siebie przytuli. Miłość między Sage a księciem-żołnierzem nie była uciążliwa, rozwijała sie bardzo ale to baardzo powoli, co dawało mi możliwość dłuższego zachwycania sie tą magią uczuć. Ale ale- nie zapominajmy o tym, że jeszcze w tle panoszyła sie jak myszka w spiżarni paskudna wojna, która co rusz o sobie przypominała naszym bohaterom. Nikt- TOTALNIE NIKT- nie mógł czuć sie bezpieczny przez co cały czas wszyscy mieli sie na baczności. No i- wiadomka- jak jest wojna to muszą być wprowadzone jakieś środki zapobiegające wygranej wroga. Bohaterzy zaczeli wprowadzać coraz więcej sprytnych sztuczek gdzie przy wielu z nich sama dałam sie wkręcić!! Czułam sie tak oszukana przez autorke, że aż zabrakło mi tchu i zapomniałam jak sie wogóle oddycha!! No to było coś!❤ 
Erin Beaty totalnie ale totalnie mnie kupiła swoim piórem. Zauroczyłam sie nim i moje tęczowe serduszko prawie pękło ze smutku kiedy dobrnełam do ostatniej strony książki.
Książke polecam każdemu kto uwielbia dworskie intrygi, wiele zaskoczeń oraz nie banalnych bohaterów. TO TRZEBA PRZECZYTAĆ!!


AUTOR: ERIN BEATY
TYTUŁ: POCAŁUNEK ZDRAJCY
CYKL: TRAITORS TRILOGY
CZĘŚĆ: 1
WYDAWNICTWO: JAGUAR
ILOŚĆ STRON: 472
PREMIERA: 25.10.2017
MOJA OCENA: 11/10

17 komentarzy:

  1. To już nie mój target wiekowy, ale recenzja świetna.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możliwe, że się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ta książka, będę ją miała na uwadze :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że ci się spodobała, bo mam zamiar to przeczytać - na razie stoi i grzecznie czeka na połce na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka stworzona dla mnie! Dziękuję za polecenie.
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja recenzja jest strasznie pozytywna, aż mnie zachęciła do przeczytania :D
    Mam pytanie. Co miałaś na myśli pisząc o poziomie ,,Rywalek"? Nie czytałam i nie za bardzo wiem o co chodzi. (możesz mi odpisać na mejlu:weronikan12isia@gmail.com bądź na ig: isiaaa_n_books)

    Isiaaa N
    https://zapiskiisi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja recenzja bardzo zachęca do przeczytania :)
    Pozdrawiam, ann-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Recenzja naprawdę zachęca! Może po nią sięgnę-ostatnio lubię próbować nowych gatunków, a czegoś w tym klimacie jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Po opisie wszystko i się podobało, poza wątkiem miłosnym. Po Twojej recenzji widzę, że chyba jednak nie był taki zły. ;)
    Pozdrawiam, Alice

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowo mnie do niej nie ciągnie, ale nie mówię kategorycznie 'nie', bo może kiedyś zmienię zdanie :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To bardzo dobrze, że książka tak mocno Cię zaskoczyła i to w pozytywny sposób! Oby więcej tak miłych niespodzianek :) Ja nie czuję się dobrze w takiej tematyce - ale kto wie, może kiedyś chwycę po tę pozycję, pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej nie mój klimat, ale świetnie, że książka tak bardzo Cię oczarowała!

    Pozdrawiam serdecznie, cass z cozy universe

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo wysokiej oceny, nie skuszę się na nią - nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zachęcająca ocena aż mam ochotę po nią sięgnąć, mimo, iż to zupełnie nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam, że jest aż tak dobra. Najpierw zabiorę się za "Rywalki", a potem będę miała tą na oku.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.