piątek, 13 kwietnia 2018

❤ KIERA CASS - KORONA ❤

Autor: Kiera Cass
Tytuł: Korona
Cykl: Rywalki
Część: 5
Wydawnictwo: Jaguar
Ilość stron: 304
Premiera: 18 maja 2016 rok
Opis: Dwadzieścia lat minęło od wydarzeń z "Jedynej". Córka Americi i Maxona - księżniczka Eadlyn nie sądzi, że uda jej się znaleźć prawdziwego partnera wśród konkursowych trzydziestu pięciu zalotników, nie mówiąc już o prawdziwej miłości . Ale czasami serce znajdzie sposób, aby nas zaskoczyć. Eadlyn musi dokonać wyboru, który okaże się trudniejszy niż ktokolwiek się mógł spodziewać..


POLITYCZNIE I NIEROMANTYCZNIE

To już ostatni tom Rywalek. Po prostu nie mogę uwierzyć, że to koniec! Tak bardzo przywiązałam się do tej historii, że teraz trudno mi od niej odejść, ale na szczęście będę mogła do niej jeszcze wrócić, bo poprosiłam o całą serie na urodziny, które mam w maju :D. Tyle wygrać. 
W sumie to muszę wam powiedzieć, że to najsłabsza część Rywalek. Tak jak na górze napisałam było politycznie a  romans w ogóle zszedł na dalszy plan. Zaleta może taka, że polityka nie była skomplikowana i dobrze się o niej czytało. Tylko... romans! Ta historia Eadlyn jest naprawdę słabo romantyczna co mnie boli... więcej tu jej rozterek królewskich. Ale nie było i tak źle! Koniec końców wyszło dobrze i czytało się miło :DD


GDZIE TE CIACHA?

No właśnie! Do 75% książki ich prawie w ogóle nie było! A nawet jak byli to zeszli na drugi plan :c bardzo mnie to bolało. Spodziewałam się jeszcze jakiegoś romansowania Eadlyn. Spodziewałam się randek a tu nic! No i nagle się okazało, że Eadlyn zakochała się w osobie, której się nie spodziewałam. Trudno było się spodziewać skoro autorka nawet nie dawała znaków i to było takie... nagłe! W sumie to poczułam się zawiedziona wyborem księżniczki... To jeszcze zmniejszyło moją ocenę książki :c szkoda. Ja liczyłam na Kila! Ten którego wybrała kojarzył się raczej z przyjacielem... 

PODSUMOWANIE PODSUMOWANIA - ŻEGNAJCIE RYWALKI!

Powtórzę jeszcze raz, że tom był trochę gorszy niż poprzednie, ale i tak bardzo, bardzo fajnie mi się go czytało, bo przy Rywalkach nie da się nudzić! Ze wszystkich serii chyba najbardziej podobały mi się dwa pierwsze tomy! Pomimo że w tych opowiadających o Eadlyn było rodzinnie to jednak trochę bardziej sztywno i wolałam romans Ami i Maxona oraz tą akcje, która się tam działa. Tu było raczej spokojnie. Ale książkę i tak polecam :)) tak jak i cała serie! Ja jeszcze na pewno ją sobie odświeżę!

13 komentarzy:

  1. Chyba jestem zbyt zaawansowanym wieku, by czytać takie książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. z czegoś kojarzę tę autorkę, ale nie pamiętam tytułu. Zasadniczo to chyba taka lżejsza autorka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tylko ,,Rywalki" pamiętam, że mi się podobało te reality show połączone ze społecznym buntem. Chyba powrócę do tej serii ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. To seria zdecydowanie nie dla mnie jednak jestem pod wrażeniem okładek. Te suknie są przepiękne 😍

    Pozdrawiam
    https://zksiazkanakanapie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Całą serię czytałam w tamtym roku i choć przygody Ami podobały mi się bardziej, jej córka też miała coś ciekawego do opowiedzenia. Fajna historia, taka przyjemna. A co do Eadlyn i jej przyszłego męża, to przeszło mi to przez myśl, ale wydawało mi się, że autorka tego nie zrobi. A jednak! :D
    Pozdrawiam,
    Od książki strony

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja wciąż nie zabrałam się do lektury całej serii ;) Czas to w końcu nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja siostra właśnie pochłonęła 2 część i jet zafascynowana Rywalkami. Ja na razie znam tylko z jej opowieści.
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja kuzynka szaleje za tą serią, chociaż sama nie przeczytałam ani jednej książki :/ Może dlatego, że dużo o niej się nasłuchałam! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo zaintrygowana tą serią. Co prawda, jestem już chyba za stara na takie historie, ale co tam! I tak chcę przeczytać.

    Pozdrawiam,
    toukie z ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Co chwilę napotykam w internecie tę serię, ale raczej po nią nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja muszę zatem zacząć od tomu pierwszego! Ale mam zaległości!

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za przybycie na naszego bloga ! Mamy nadzieje, że wspomożecie nas swoimi komentarzami które zmotywują nas do działania ! :)))

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.